دسته‌بندی نشده

اگر گرافیست کامپیوتری هستید؛ Z270X-DESIGNARE برای شماست

در سه ماه سال میلادی جاری بود که کمپانی اینتل زیر معماری KabyLake را معرفی نمود و بدنبال آن چیپست های سری 200 را برای پشتیبانی از این زیر معماری روانه بازار کرد. کمپانی گیگابایت که یکی از کمپانی ها محبوب و مشهور در امر تولید قطعات سخت افزاری ازجمله کارت های گرافیکی و مادربرد است، مادربردهای خود را بر اساس چیپست های سری 200 روانه بازار کرد و با رونمایی از سری آئورس و ادامه تولید سری گیمینگ جان تازه ای به این پلتفرم بخشید.

اما یکی دیگر از سری مادربردهای کمپانی گیگابایت که مورد توجه کاربران و طراحان قرار گرفته سری مادربردهای DESIGNARE است. این سری از مادربردها برای اولین بار در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 به نمایش در آمدند. اولین سری از بردهای DESIGNARE بر پایه چیپست های سری 100 (که برای پشتیبانی پردازنده های Skylake ) و چیپست X99 (که برای پشتیبانی از سری Broadwell-E) ساخته شدند. سری DESIGNARE با ورود به بازار توجه بسیاری از کاربران و منتقدین سخت افزار را نیز به سوی خود جلب کرد. زیرا همانگونه که از نام DESIGNARE پیداست این سری به منظوره بهره وری هر چه بیشتر از سیستم های طراحی گرافیکی و محاسبات سنگین ساخته شده بودند.

Z270X-DESIGNARE

هم اینک نیز پس از عرضه ریز معماری Kabylake و چیپست های سری 200 شاهد عرضه و تولید مادربردهاس سری DESIGNARE توسط گیگابایت با چیپستهای سری جدید هستیم. مادربرد Z270X-DESIGNARE گیگابایت که بر اساس چیپست Z270 ساخته شده است با ظاهری کاملا متفاوت و زیبا پا به میدان گذاشته است. این مادربرد زیبا که با ظاهری کاملا نقره ای تولید شده است همچون سری های گذشته کاملا برای سازگاری با کارت های گرافیکی Quadro بهینه شده است ودست تمامی گرافیست های کامپیوتری و کسانی که نیازمند یک سیستم برای پردازشها و محاسبات سنگین هستند را برای استفاده از کارت های گرافیکی Quadro باز می گذارد و به کاربران خود اطمینان می دهد که کارایی بسیار بالایی را دریافت می کنند. مادربردهای سری DESIGNARE علاوه بر سازگاری کامل با کارت های گرافیکی Quadro از درگاه های ارتباطی پیشرفته و نسل جدید نیز بطور کامل پشتیبانی می کنند که می توان به وجود درگاه هایی همچون USB 3.1 با نرخ انتقال اطلاعات بالا و پورت های U.2 اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا