اخبار بازی

بخش چند‌نفره CoD: Advanced Warfare همراه با 13 نقشه عرضه خواهد شد

یک‌ ماه تا عرضه رسمی Call of Duty: Advanced Warfare باقی‌ مانده و Sledgehammer Games سعی کرده جزییات تازه‌ای را از بخش چند نفره و تک‌نفره آن در اختیار قرار دهد. بخش چندنفره این عنوان در روز عرضه 13 نقشه را به همراه خواهد داشت که تمامی آن‌ها از روز اول برای همه‌ی بازیکنان در دسترس قرار خواهد گرفت. هم‌چنین کسانی که نسخه‌های ویژه این عنوان را خریداری کنند و یا محتوای تکمیلی آن را تهیه کنند، می‌توانند نقشه Atlas Gorge – یکی از محبوب‌ترین‌های CoD: MW – را در اختیار بگیرند.

Advanced Warfare در بخش شخصی‌سازی هم ویژگی Emblem Editor را بر خلاف نسخه قبلی به همراه دارد. این ویژگی که به احتمال زیاد به درخواست بازیکن‌ها به بازی اضافه شده است، مشابه با سری‌های قبلی به کار خود ادامه می‌دهد. Micheal Condrey در این رابطه گفته است: "یکی از بزرگ‌ترین اهداف ما در توسعه این بازی توجه کردن به نظرات شما – بازیکن‌ها – بوده است".

 

هم‌چنین پیش از این موارد اشاره شده بود که Advanced Warfare بهترین بازی ساخته شده در طول زندگی سازندگان آن بوده است. Glen Schofield در این رابطه گفته است: "کار ما تقریبا تمام شده است و ما در حال رفع نقص‌ها و پولیش کردن بازی هستیم. این بهترین بازی ساخته شده در طی زندگی ما است. در این مورد شک نکنید."

 بخش چندنفره AW برای تمرکز روی بازی‌های رقابتی بخشی مشابه با League Play بازی Black Ops 2 را به همراه دارد که مانند آن هر فصل از بازی در طی یک‌ماه جریان پیدا می‌کند.

Sledgehammer در ارتباط با بخش تک‌نفره هم اشاره کرده است که این بخش نسبت به بازی‌های گذشته طولانی‌تر خواهد بود. منظور از بازی‌های گذشته هم بیشتر عنوان‌های Ghosts ،Black Ops 2 و MW3 است که قرار است بخش تک‌نفره AW از این عناوین طولانی‌تر باشد.

CoD: Advanced Warfare سیزدهم آبان ماه برای X360 ،XONE ،PS3 ،PS4 و PC عرضه خواهد شد. البته تنها نسخه‌های XONE ،PS4 و PC توسط Sledgehammer Games ساخته شده است.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا