اخبار بازی

بتای عمومی Dragon Ball Xenoverse 2 بر روی PS4 در جریان است

اگر جزو کسانی هستید که تصمیم دارید پیش از انتشار بازی Dragon Ball Xenoverse 2 [که اواخر این ماه عرضه می‌گردد] به تجربه‌ی آن بپردازید هم اکنون بهترین فرصت در اختیار شما قرار گرفته است. هم اکنون بتای عمومی این بازی برای کنسول Playstation 4 در دسترس است و شما می‌توانید با انجام آن دیدی کلی نسبت به چگونگی گیم پلی و محتوای موجود در بازی Dragon Ball Xenoverse 2 بدست آورید.

این نسخه‌ی بتا به شما این امکان را می‌دهد تا شخصیت مورد نظر خود را در Dragon Ball Xenoverse 2 بسازید و به انجام برخی ماموریت‌های درون بازی بپردازید و در عین حال با دیگر بازیکنان نیز به صورت آنلاین بازی کنید. با تست این نسخه متوجه بهبود این نسخه از این سری نسبت به شماره‌ی قبلی آن می‌شوید که موجب خوشحالی طرفداران این سری‌ست. این نسخه‌ی بتای عمومی تا روز دوشنبه 26 مهر ماه [17 اکتبر میلادی] جریان خواهد داشت.

منتقدین پیش از این به تجربه‌ی بتای محدود آن پرداخته اند و نظری مثبت نسبت به آن داشته‌اند. اگرچه در جریان آن مشکلاتی نظیر عملکرد هم تیمیان درون بازی با مشکلاتی همراه بوده اما امیدواریم این مشکلات تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی کامل بازی شناسایی و رفع شوند. بازی Dragon Ball Xenoverse 2 روز سه شنبه 4 آبان ماه [25 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا