اخبار بازی

بالاخره آمار فروش Xbox One فاش شد!

روز گذشته شرکت «EA» گزارش مالی خود مربوط به سال 2016 را اعلام کرد. این گزارش همراه بود با اطلاعات مختلفی از جمله برنامه مالی این شرکت برای عرضه بازی‌ها در سال جاری میلادی، اما علاوه بر این گزارشات این شرکت اعلام کرد که تا به امروز در حدود 55 میلیون کنسول «Xbox One»و  « PS4 » به فروش رسیده‌است. با اعلام این گزارش، سایت «یورو گیمر» موفق شده‌است آمار فروش Xbox One را هم بدست آورد. آماری که هیچ‌وقت مایکروسافت اقدام به انتشار آن نکرده‌بود. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه شوید.

در شب گذشته «Blake Jorgensen» مدیر بخش مالی شرکت EA در طی گزارشی اعلام کرد که وضعیت فروش کنسول‌ها در سال 2015 بسیار قابل توجه بوده‌است. او در ادامه صحبت‌های خود گفت:

«برآورد های ما نشان می‌دهد که 55 میلیون کنسول تا به امروز به فروش رسیده‌است که عملا بیش از پیش‌بینی‌ها بوده‌ و 50 درصد بیش از آمار فروش کنسول‌ها در همین بازه زمانی در نسل قبل بوده‌است که بسیار مثبت و امیدوار کننده‌است.»

بهتر است همین‌جا دست‌نگه داریم و سری به آماری که شرکت سونی در خصوص فروش کنسول PS4 داده است، بزنیم. شرکت سونی در ماه ژانویه امسال اعلام کرد که تا به امروز بالغ بر «35.9 میلیون» کنسول فروش داشته‌است.
با این حساب حال می‌توانیم فروش کنسول Xbox One را بدست آوریم. با توجه به آمار شرکت EA تا به امروز در حدود «19 میلیون» کنسول Xbox One به فروش رسیده‌است.
 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا