اخبار بازی

بازی Spider Man به صورت ریل تایم و in-game بر روی PS4 اجرا شده است نه PS4 Neo

یکی از سورپرایزهای سونی در کنفرانس E3، نمایش تریلر بازی جدید «Spider Man» برای PS4 بود. نمایش زیبای بازی در کنفرانس سونی، این ابر قهرمان را با کارهای منحصر به فردش در شهر منتهن نشان داد. اخیرا، سازنده بازی اعلام کرد که نمایش بازی به چه صورت بوده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

Insomniac Games (سازنده Spider Man) در توئیتر گفت که نمایش بازی در E3 به صورت in-game و ریل تایم بوده است. همچنین این استودیو تایید کرد که نمایش بازی بر روی کنسول ارتقا یافته PS4 یعنی PS4 Neo اجرا نشده است، بلکه بر روی PS4 بود. سونی تایید کرد که نه تنها این بازی بر روی PS4 اجرا شده بود، بلکه همه‌ی نمایش‌ دموهای کنفرانس‌اش بر روی این کنسول اجرا شده بودند. 

یکی از قسمت‌های نمایش بازی، این ابر قهرمان را با جست و خیزهایش در یک کافه نشان می‌دهد که پنجره آن را مشکند و با عبور از آن، وازد خیابان می‌شود. سپس یکی از آدم بدهای ماجرا در داخل ماشین را با تار انکبوت‌هایش اسیر کرده و آویزان تیر چراغ راهنما می‌کند. او با قدرت خود و تعامل با محیط اطراف، کارهای خارق العاده‌ای انجام می‌دهد و تریلر بازی صحنه‌های اکشن زیبایی را در معرض نمایش قرار داد.
تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا