اخبار بازی

بازی Nioh از PS4 Pro پشتیبانی خواهد کرد

بازی Nioh قرار است چند ماه پس از عرضه شدن کنسول میان نسلی PS4 Pro وارد بازار گردد، پیش از این اعلام شده بود که تمام بازی‌هایی که پس از عرضه‌ی این کنسول برای Playstation 4 عرضه شوند از PS4 Pro پشتیبانی خواهند کرد. با این حال با توجه به توسعه‌ی عجیب و غریب و طولانی مدت Nioh، پشتیبانی این بازی از PS4 Pro به مانند یک معما بود.

با این حال به نظر می‌رسد که در نهایت این بازی از PS4 Pro پشتیانی خواهد کرد. این خبر از طریق دعوتنامه‌هایی که برای رویداد نمایش بازی‌هایی که از PS4 Pro پشتیبانی می‌کنند بدست آمده چراکه نام Nioh نیز در بین بازی‌های حاضر در این رویداد دیده می‌شود. با این حال هنوز اطلاعاتی از چگونگی پشتیبانی Nioh از PS4 Pro و سخت افزار قدرتمند آن در دست نیست اما به احتمال بسیار زیاد افزایش رزولوشن بازی و بهبودهای گرافیکی از جمله‌ی موارد سرآمد این پشتیبانی باشد.

اخیراً جزئیاتی نیز از این بازی جدید استودیوی محبوب Team Ninja منتشر شده، که بر طبق آن مطلع شدیم هر بازیکن برای اتمام کامل بازی به طور میانگین نیازمند 70 ساعت زمان خواهد بود که البته به سطح بازی و خود بازیکن این رقم تغییر می‌کند. همچنین گفته شده که این بازی از سری مشهور و محبوب Souls استودیوی From Software الهام گرفته است.

بازی Nioh قرار است روز سه شنبه 20 بهمن ماه [9 فوریه 2017 میلادی] به صورت انحصاری برای کنسول Playstation 4 عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا