اخبار بازی

بازی Inazuma Eleven Ares معرفی شد

شرکت «لول ۵» در طول مراسم «Level-5 Vision 2016» به صورت رسمی از عنوان «اینازوما الون آرس» رونمایی کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«اینازوما الون آرس» در یک دنیای موازی و پس از وقایع نسخه اول اتفاق افتاده، و داستان را از دید سه شخصیت اصلی به نام‌های «ریوهی هایزاکی»، «آسوتو ایناموری» و «یوما نوساکا»، پیش خواهد برد.

 

داستان پیرامون گروهی از پسر بچه‌ها در یک جزیره می‌چرخد که عاشق فوتبال بازی کردن هستند. باشگاه فوتبال آن‌ها به صورت ناگهانی بسته می‌شود و تنها راهی که آنان می‌توانند باشگاه را پس بگیرند برنده شدن در مسابقات « Football Frontier» است. شخصیت اصلی «آسوتو ایناموری» و همراهانش جزیره را به مقصد «توکیو» ترک کرده تا با حضور در مدرسه راهنمایی «رایمون» در مسابقات «Football Frontier» شرکت کنند. هرچند، اولین مسابقه آن‌ها در مقابل برترین تیم این رقابت‌ها «سیشو گاکوئن» است.

 

«لول ۵» همچنین از عرضه انیمه جدیدی برای این عنوان در تابستان ۲۰۱۷ خبر داده است. علاوه بر آن سری قسمت‌های کوتاه و ۵ دقیقه‌ای تحت عنوان «Locker Room» نیز در اینترنت منتشر خواهند شد.

 

همچنین قرار است مچ‌بند‌های تعاملی به نام «Eleven Band» نیز در کنار این عنوان عرضه گردند. خریداران می‌توانند یکی از بازیکنان خود در بازی را در این مچ‌بند ثبت کرده و قدرت بدنی، سرعت و تکنیک او را با راه رفتن یا دویدن در واقعیت افزایش دهند. هنوز پلتفرمی برای این عنوان معرفی نشده و تصاویر و تریلر‌های مفهومی آن بر روی یک «دستگاه بازی» نمایش داده شدند.

 

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید.  

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا