اخبار بازی

بازی COD Infinite Warfare در رویداد EGX قابل بازی خواهد بود

مسئولان برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای بازی‌های ویدئویی در انگلستان، EGX، تائید کرده‌اند که بازی COD: Infinite Warfare به همراه نسخه‌ی بازسازی شده‌ی COD 4 Modern Warfare در این دوره از این رویداد قابل بازی خواهند بود.

آن‌ها با ارسال بیانیه‌ای در وب‌سایتشان اعلام کردند:"ما از اینکه رسماً اعلام کنیم که حالت چند نفره‌ی بازی‌های محبوب Call of Duty: Infinite Warfare و Modern Warfare Remastered برای اولین بار در رویداد EGX واقع در انگلستان در غرفه‌ی Playstation قابل بازی خواهد بود، بسیار خوشحالیم."

رویداد EGX از روز 1 مهر ماه [22 سپتامبر] آغاز به کار و تا روز 4 مهر ماه [25 سپتامبر] ادامه خواهد داشت. این رویداد در مکان "The Nec" واقع در بیرمنگام انگلستان برگزار خواهد شد؛ پیش خرید بلیت‌های این رویداد هم‌اکنون صورت می‌گیرد.

از بخش چند نفره‌ی Infinite Warfare چندی پیش رونمایی و مشخص شد که این حالت بازی در زمان انتشار دارای 12 نقشه خواهد بود. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Modern Warfare نیز به طور کلی دارای 16 نقشه بازسازی شده خواهد بود که تعداد 10تا از این نقشه‌ها در زمان انتشار و 6 نقشه‌ی دیگر مدتی بعد در دسترس قرار خواهند گرفت.

Modern Warfare Remastered به صورت جداگانه قابل دریافت نخواهد بود و برای دسترسی به آن باید نسخه‌ی Special Edition بازی COD Infinite Warfare را خریداری کنید. شرکت Activision تاکنون در مورد فروش جداگانه‌ی این بازی حرفی نزده است. هر دوی این بازی‌ها در تاریخ جمعه 14 آبان [4 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا