اخبار بازی

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در دنیای Modern Warfare جریان خواهد داشت

بر طبق اخبار جدید، به نظر می‌رسد تاریخی پشت سفینه‌ی فضایی Retribution در بازی Call of Duty: Infinite Warfare وجود دارد.

با توجه به نمایش‌های اخیر بخش تک نفره‌ی داستانی بازی مورد انتظار Call of Duty: Infinite Warfare، توانستیم به دید کلی‌ای از این دست یافتیم. پس از آغاز بازی، بازیکنان قادر به انتخاب ماموریت‌های درون بازی از طریق سفینه‌ی فضایی Retribution هستند.

بر طبق یکی از پوسترهای این بازی، که توسط کاربری به نام @Blade_151 گرفته شده است، کلاس Retribution اشاره‌ای به SWC-141 دارد. اگر شما بخش‌های داستانی سری Modern Warfare را تجربه کرده باشید، با Task Force 141 آشنایی خواهید داشت. Task Force 141 یک واحد چند ملیتی ضد تروریست است که در جریان یکی از بهترین ماموریت‌های بازی Modern Warfare 2 با آن روبرو شدیم.

این نامگذاری خاص از سوی کشور روسیه با هدف به خاطر سپردن نجات رئیس جمهور روسیه، Boris Vorshevesky، توسط نیروهای Task Force پیشنهاد شده است. این ماموریت در بخش داستانی بازی Modern Warfare 3 [ماموریت هواپیما] جریان دارد.

این مورد می‌تواند باعث شود که در طول بازی اشاره‌هایی به سری Modern Warfare داشته باشیم و حتی شاهد فلش بک‌هایی نیز در طول بازی باشیم؛ که البته باید منتظر عرضه‌ی رسمی بازی بمانیم تا بتوانیم به اطلاعات صحیحی از این مورد دست یابیم.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ جمعه 14 آبان ماه [4 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا