اخبار بازی

بازی لاک پشت‌های نینجا توسط Platinum Games ساخته خواهد شد

Platinum Games، سازنده بازی‌های «Bayonetta» و «Transformers»، بر ساخت بازی «Teenage Mutant Ninja Turtles» و یا «لاک پشت‌های نینجا» تمرکز دارد. بعد از ساخت بازی «Transformers: Devastation» با همکاری Activision، آن‌ها قصد ساخت بازی« لاک پشت‌های نینجا» را دارند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

نام کامل بازی «Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan» است که به نظر می‌رسد برای پلتفرم‌های PS4 و PS3 و Xbox One و Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.  

با توجه به Gamatsu، ساخت این پروژه توسط یک امتیاز دهنده برزیلی مشخص شد. همچنین طی به روز رسانی انجمن رتبه بندی استرالیایی در همین اواخر، مشخص شد که سازنده بازی Platinum Games است. 

گسترش رابطه و همکاری پلاتینیوم گیمز با اکتیویژن بعد از ساخت بازی «Transformers: Devastation» منطقی به نظر می‌رسد. نظر ما (VG247) این است که پلاتینیوم گیمز همان روش قبل را هم اکنون پیش می‌برد و لاک پشت‌های نینجای دوست داشتنی و کارتونی در کامیک بوک‌ها و بازی‌های کلاسیک را مانند روبات‌های غول پیکر «Transformers: Devastation» می‌سازد (همان‌طور که روبات‌های کامیک بوکی و کارتونی Transformers را در بازی به آن صورت طراحی کرد). البته هر کدام طراحی بسیار خوبی داشتند و قصد بر این نبود که طراحی در بازی بد باشد. 

پلاتینیوم گیمز یکی از سازنده‌ها و استدیوهای بزرگ و مطرح دنیای بازی‌ها است که هم اکنون مشغول ساخت «Scalebound» با همکاری مایکروسافت، «Nier: Automata» با همکاری Square Enix است.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا