اخبار بازی

باری دیگر تاریخ انتشار Persona 5 به تعویق افتاد

شرکت Atlus رسماً اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی نقش‌آفرینی ژاپنی مورد انتظارشان، Persona 5، تا روز سه شنبه 15 فروردین 1396  [4 آوریل 2017 میلادی] به تعویق افتاده است. ممکن است این خبر برای عده‌ای که مشتاقانه منتظر تجربه‌ی این بازی هستند ناامید کننده باشد، اما به نظر می‌رسد که دلایلی موجه و خوشایند برای این اقدام وجود دارد. این شرکت ضمن خبر دادن از تاخیر در عرضه‌ی این عنوان، اعلام کرده که این بازی برای اولین بار در این سری دو زبانه خواهد بود؛ به این معنی که صداهای موجود در این بازی هم به زبان انگلیسی و هم به زبان ژاپنی قابل شنیدن هستند.

در این بیانیه که از سوی Atlus برای وب‌سایت IGN ارسال شده، آمده است:" عرضه‌ی بازی Persona 5 در ژاپن بر خلاف انتظارات ما صورت گرفت، به عنوان یک شرکت، ما مدیون تلاش طرفدارانمان مبنی بر بومی‌سازی صحیح بازی Persona 5 هستیم. در عمل، ما پرسش و پاسخ با بازیکنان و بومی‌سازی بازی را دوبرابر کردیم و حتی دیالوگ‌هایی را که قبلاً  ضبط نکرده‌ بودیم را در استودیو ضبط کردیم. ما نمی‌خواهیم برای [عرضه‌ی این] بازی عجله کنیم. و این مورد به این معنی‌ست که باید تاریخ انتشار بازی را برای آخرین بار به تعویق بیندازیم."

در هنگام انتشار بازی Persona 5 از طریق خود دیسک بازی زبان انگلیسی قابل دسترسی‌ست؛ با این حال، بازیکنان می‌توانند با دریافت یک بسته‌ی الحاقی رایگان، به زبان ژاپنی و اصلی این بازی نیز دسترسی داشته باشند.

بازی Persona 5 تاکنون چندین بار به تعویق افتاده است، اما شرکت Atlus اعلام کرده که این بازی نهایتاً روز سه شنبه 15 فروردین 1396 [4 آوریل 2017 میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 3 و Playstation 4 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا