اخبار بازی

اچ تی سی Nexus 2016 (شناخته شده با نام Marlin) بر روی برنامه Geekbench شناسایی شد

احتمالا تا حالا با خبر شده اید که تعدادی دستگاه Nexus ساخته HTC برای انتشار در امسال، برنامه ریزی شده اند. کمپانی سازنده نام یکی از آن ها را Sailfish (که گفته می شود جانشین گوشی پارسال LG یعنی Nexus 5X است) و دیگری را Marlin نام نهاده است.

مشخصات هر دو دستگاه قبلا فاش شده است، و حالا Marlin بر روی برنامه Geekbench شناسایی شد. لیست بنچمارکی که به بیرون درز کرده، نشان می دهد که این دستگاه قدرت خود را از یک پردازنده 4 هسته ای با باند 1.6 گیگاهرتزی (که گفته می شود Snapdragon 820 است) می گیرد و با 4 گیگابایت رم و همراه اندروید Nougat به بازار می آید.

 src=/files/Geekbench.jpg /></p><p>اگر با هم مقایسه کنیم، مشخصات دیده شده با اطلاعاتی که قبلا درز شده بود شبیه هستند، که مشخصاتی مانند صفحه QHD، دوربین 12 و 8 مگا پیکسلی، بین 32 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3,450 mAh در میان آنها بود. همچنین گفته می شود که این دستگاه دارای پورت USB Type C و یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی است.</p><p><a class=om-news-src href=http://www.gsmarena.com/htc_nexus_2016_codenamed_marlin_now_spotted_on_geekbench-news-19172.php>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=امین مونسی1395-04-13

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا