اخبار بازی

اولین کنفرانس در E3 متعلق به مایکروسافت خواهد بود

شرکت مایکروسافت امروز در طی اخباری اعلام کرد که اولین کنفرانس نمایشگاه E3 را برگزار خواهد کرد. تاریخ و زمان این کنفرانس روز چهارم جوئن و در ساعت 10 صبح به وقت آمریکا و 6 بعد از ظهر به وقت انگلستان خواهد بود. در ضمن مایکروسافت یک کنفرانس مطبوعاتی نیز در پایان کنفرانس اصلی خود برگزار خواهد کرد.

کنفرانس سال قبل مایکروسافت بسیار جذاب بود و انتظار می رود با توجه به اخبار منتشر شده از نسل بعدی XBox، کنفرانس امسال حتی از سال قبل نیز جذاب تر باشد. در کنفرانس پارسال، مایکروسافت خبر از عرضه ی سه گانه ی سری Halo داد و همچنین بر روی کینکت مانور بسیاری داد. در اواسط نمایشگاه اعلام شد که بازی های بزرگی همچون Ghost Recon: Future Soldier، Mass Effect 3 و همچنین Fable: The Journey از کینکت پشتیبانی خواهند کرد و همین موضوع موجب جذابیت کنفرانس شد. در آخر دمویی از عنوان Modern Warfare 3 بر روی XBox 360 نمایش داده شد و کنفرانس به اتمام رسید.

به نظر می رسد کنفرانس امسال همانند تمامی کنفرانس های مایکروسافت، سورپرایزهای بزرگی داشته باشد. با توجه به اخباری که از نسل بعدی منتشر شده است، انتظار می رود محور اصلی این کنفرانس صحبت در مورد نسل بعدی باشد. البته مایکروسافت چند هفته پیش تمامی صحبت های پیرامون نسل بعدی را بیهوده خواند اما از مایکروسافت بعید نیست که قصد سورپرایز کردن عموم را داشته باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا