اخبار بازی

اوباما، کاندیدای ریاست جمهوری امریکا، از XBOX360 حمایت می‌کند.

سخنگوی شرکت EA اعلام کرد که باراک اوباما، از کنسول مایکروسافت استفاده می‌کند تا بدین وسیله محبوبیت خود را در بین مردم افزایش داده و رقابت را به نفع خود تمام کند.

هفته گذشته کمپ حمایت از این کاندیدای دموکراسی طلب آمریکا، نوع جدیدی از گوشی iPhone، محصول شرکت Apple را عرضه کردند تا بتوانند از این راه نظر رای دهندگان را به خود جلب کنند. اوباما با این کار ضربه سختی به رقیب خود، مک کین، وارد کرد.

این هفته گزارشات تایید کردند که او نه تنها از اسمارت‌فون Apple استفاده کرده بلکه از XBOX360 نیز استفاده می‌کند تا پیام‌های خود را منتشر کند.

Holly Rockwood، مسئول ارتباطات جمعی EA اعلام کرده که کمپانی انها برای تبلیغات از کاندیدای ریاست جمهوری اماده است. او می‌گوید:” ما نیز مانند شبکه های تلوزیونی، رادیویی و مجلات مختلف، از داوطلبان معتبر ریاست جمهوری تبلیغات می‌کنیم. البته EA و تیم های ساکن در ان با این تبلیغات به هیچ وجه قصد وارد شدن در امور سیاسی را ندارند”.

بازیباز هایی که بازی Burnout Paradise را از روی کنسول 360 اجرا می‌کنند، یک صفحه تبلیغاتی خواهند دید در پایین ان نوشته شده: “Paid for Obama for President” ( به ریاست جمهوری اوباما رای داده شد).

مک کین، در مقابل این سیاست زیرکانه اوباما چه خواهد کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا