اخبار بازی

اطلاعات لیک شده ESRB در مورد Spec Ops: The line

بالاخره درجه سنی ESRB برای The Line مشخص شد. ESRB درجه سنی M را برای این بازی انتخاب کرده است که زیاد هم شک برانگیز نیست.

در توضیحاتی که سایت ESRB در مورد بازی و دلیل M بودن آن داده، آمده است که:" در این عنوان سوم شخص، بازیکن در نقش یکی از سربازهای نیروهای ویژه در شهر طوفان زده دوبی باید با دشمنان خود مبارزه کند. بازیکنان می‌توانند در یک مبارزه هیجان انگیز با استفاده از انواع Machine gun ها ، Shotgun ها ، Rocket launcher ها و نارنجک ها دشمنان خود را به قتل برساند. از نکات بارز بازی می‌توان به واقعی بودن صدای تفنگها، صداهای دلخراش و صحنه های آهسته در زمان هدشات کردن دشمن اشاره کرد. زخمی شدن کاراکترها باعث خونریزی آنها می‌شود و تا زمانی که نمرده اند می‌توان به بدن آن ها آسیب وارد کرد."

هم‌چنین در ادامه توضیحات ESRB آمده است که:" بازیکنان می‌توانند در بازی از حملات فیزیکی مانند مشت زدن به صورت دشمنان و یا شکستن گردن آنها استفاده کنند. بعضی از اسلحه ها در بازی می‌توانند باعث جراحت های جدی مانند کنده شدن قسمتی از بدن حریف شوند. هم‌چنین می‌توان در بازی به سمت غیر نظامی ها نیز شلیک کرد. Cut-Scene های بازی شامل الفاظ رکیک و خشونت آمیز و هم‌چنین شامل صحنه های شکنجه و یا کشتن دشمن می باشد. "

Spec Ops: The line که قرار بود در بهار امسال عرضه شود با تاخیر چند ماهه به نیمه اول سال مالی 2013 شرکت Take-Two منتقل شده است.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا