اخبار بازی

اطلاعات جدید و هیجان انگیز GTA V منتشر شد

با توجه به منتشر شدن پیش نمایش های جدید GTA 5 به نظر می‌آید که این نسخه دارای شخصی سازی، سیستم مبارزه ای، درگیری با پلیس ها و…. پیشرفته تری نسبت به نسخه های قبلی است.
به گزارش Gamespot در بازی می‌توانید به کار هایی مانند یوگا، دوچرخه سواری و موارد دیگری از این قبیل بپردازید و OXM نیز از مراحل جانبی بی شمار و mini game ها سخن می‌گوید.
در این نسخه سرقت و دزدی به صورت سینمایی و تکنیکی را نیز مشاهده خواهیم کرد و GTA V بزرگترین و بهترین نسخه سری خواهد بود.
طبق گفته سایت Polygon در بازی می‌توانید برای انجام ماموریت ها با دکمه خاصی شخصیت خود را انتخاب و تعویض کنید و هر کدام از این شخصیت ها نیز در مکان خاص خود در نقشه قرار دارند. لازم به ذکر است که هر شخصیت دارای توانایی خاص خود است؛ برای مثال Michael دارای یک bullet time مانند Max Payne است در حالی که Franklin از قابلیت آهسته کردن زمان در هنگام رانندگی بهره می‌برد. Trevor نیز یک قابلیت خاص دارد که به وی اجازه می‌دهد در نبرد های تن به تن موفیقت بیشتری نسبت به سایر شخصیت ها داشته باشد.
تمامی این قابلیت ها دارای یک زمان استفاده مشخصی هستند و موقعی که این Bar تمام شود، باید به فکر پر کردن دوباره آن باشید. هر چقدر بیشتر از این قابلیت ها بهره ببرید، موفقیت و تاثیر بیشتری را نیز مشاهده خواهید کرد.
سایت CVG نیز اطلاعاتی بسیار مفیدی در رابطه با شخصی سازی و موارد فرعی موجود در بازی به دست آورده که از بین آن ها می‌توان به بخشی از Multiplayer به نام drop-in drop-out، پیدا کردن گنج در اعماق آب ها، چگونگی نحوه کار iFruit که موبایل جدید بازی است و قابلیت عکس اندازی در محیط بازی و اشتراک گذاری آن در Rockstar’s Social Club یا Social Club های دیگر را دارد و…. اشاره نمود.
این سایت همچنین دارای یک قسمت 90 دقیقه ای از پیشنمایش gameplay را نیز داراست.
GTA 5 برای PS3 و Xbox 360 در تاریخ September 17 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا