اخبار بازی

اطلاعات جدید از Persona 4 Arena: Ultimax

Persona 4: The Ultimax Ultra Suplex Hold، قسمت دوم بازی تحسین شده Persona 4 Areana است که در حال حاضر فقط برای دستگاه های آرکید عرضه شده و نسخه های PS3 و X360 آن همچنان در حال تولید می باشند، و طبیعتا نسخه های خانگی آن دارای تفاوت هایی با نسخه آرکید خواهد بود.

از جمله نکاتی که جدیدا درباره نسخه های خانگی این بازی اعلام شده، وجود حالتی در بازی به نام Golden Arena Mode است که با داشتن المان های RPG، تجربه ای جدید در بازی های مبارزه ای Persona را به همراه خواهد داشت.

در این مود، بازیکنان پس از انتخاب یک شخصیت، با گذراندن مراحل و مبارزه با دیگر شخصیت ها، تجره کسب کرده و Level Up می شوند. بعد از هر Level Up، بازیکنان می توانند ویژگی های شخصیت خود مانند قدرت یا سرعت را ارتقاء دهند و حرکات و مهارت های جدید برای او خریداری کنند. در مجموع حدود 150 مهارت در این مود وجود دارد. بعد از هر چند مبارزه، بازیکنان با یک Boss مبارزه خواهند کرد که شکست دادن او، حرکات و مهارت های قوی تری برای شخصیت انتخاب شده به همراه خواهد داشت. این مود، دارای 4 درجه سختی Normal ،Hard ،Risky و Ultimax خواهد بود.

مورد بعدی از این تفاوت ها، اضافه شدن چند شخصیت جدید به جمع مبارزان بازی است. غیر از شخصیت های Yukari Takeba و Junpei Iori از Persona 3 و شخصیت جدید Sho Minazuki، شخصیت های دیگری مانند Rise Kujikawa از Persona 4 که در بازی قبل به عنوان گزارشگر مسابقات حضور داشت، Ken Amada (به همراه سگش Koromaru) از Persona 3 و Adachi از Persona 4 (به صورت DLC) به جمع مبارزان بازی خواهند پیوست.

 Persona 4: The Ultimax Ultra Suplex Hold در تاریخ 28 آگوست امسال در ژاپن و در تاریخی نامعلوم در پاییز اسال در آمریکای شمال برای PS3 و X360 عرضه خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا