اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از Heroes of the Storm

در جریان Blizzcon امسال اطلاعات جدیدی از عنوان Blizzard در سبک MOBA به نام Heroes of the Storm منتشر شد.
این بازی عنوانی Free-to-Play خواهد بود که به گیمرها اجازه می دهد از هرکدام از دنیاهای Blizzard قهرمانی انتخاب کرده و با همراهی دوستانشان سعی در نابودی مقر دشمن کنند. زمان هر بازی نیز 20 دقیقه خواهد بود. هر قهرمانی با یک سری از قابلیت ها و ویژگی ها بازی را شروع می کند که با پیشرفت در آن بازی، گیمر می تواند با ارتقای هیرو خود، وی را شخصی سازی کند. هر قهرمان نقاط قوت مشخصی داشته و در زمینه هایی برتری دارد که بازی با آن قهرمان را از دیگران متمایز می کند. برای مثال قهرمانی مانند Uther که وظیفه پشتیبانی را دارد میتواند کامل روی قابلیت های احیای سلامتیش تمرکز کرد یا همراه با آن قابلیت ها، قدرت ضربه زنیش را نیز ارتقا داد. این درخت ارتقا برای شخصیت ها بسیار متنوع خواهد بود، مثلا Arthas توانایی احضار Sindragosa را داشته یا می تواند ارتشی از Undeadها را احضار کند.
در بازی همچنین زمین های زیادی برای انتخاب وجود خواهد داشت و هر کدام از این زمین ها ویژگی های مخفی دارند که روی بازی تاثیر می گذارد. برای مثال در Blackheart’s Bay یک کشتی ارواح در وسط نقشه وجود دارد که صندوق هایی از طلا در هر دو طرف نقشه تولید می کند که گیمر می تواند از آن ها استفاده کند و آن ها را از طرف مقابل بدزدد، حتی می توان از این کشتی برای بمباران مقرهای دشمن استفاده کرد. بسیاری از نقشه ها هم ویژگی های محیطی خاصی دارند مانند قلعه هایی که در مسیر گیمر قرار گرفته اند که هر کدام از قلعه ها دارای بناهایی است که هر کدام تاثیراتی به خصوص دارند.
در دمو بازی 18 قهرمان حضور خواهند داشت اما این تعداد تنها گروه اولی از قهرمانان است که به بازی راه یافتند در آینده بسیاری دیگر از دنیاهای Azeroth، Sanctuary و The Koprulu Sector خواهند آمد.
همچنین با بازی کردن می توان تمام قهرمان ها و مواردی مانند لباس ها، ابزار و … را باز کرد و قهرمانان جدید و نقشه های بیشتر هر سری به بازی اضافه خواهند شد که البته این نقشه ها برای همه گیمرها مجانی خواهد بود.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا