اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Fantasia: Music Evolved منتشر شد

اگر شما فراموش کرده اید که سازنده عنوان Rock Band در حال کار بر روی عنوان انحصاری موزیکال Xbox است، حالا زمان مناسبی فرارسیده تا بازی Fantasia: Music Evolved را به یاد بیاورید. Disney Interactive و Harmonix امروز اطلاعاتی درباره بخش مولتی پلیر بازی و تایید چند آهنگ جدید برای بازی منتشر کردند.
بخش مولتی پلیر بازی Fantasia: Music Evolved از دو بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد. در این بخش بازیکنان میتوانند در مقابل یک دیگر به بازی بپردازند و یا مراحل بازی را به صورت همکاری با یک دیگر به پایان برسانند. بازیکنان می توانند با همکاری یک دیگر melodies و beats جدید برای بازی ایجاد کنند.
همچنین Harmonix برای بازی 5 آهنگ جدید تایید کرد که در لیست زیر مشاهده میکنید. بازی در کل بیش از 30 آهنگ خواهد داشت.

David Bowie – "Ziggy Stardust"
Antonin Dvorak – "Symphony No. 9 from the New World"
Lorde — “Royals”
Nicki Minaj – "Super Bass"
White Stripes – "Seven Nation Army"
 src=https://8pic.ir/images/68746752216582384552.jpg /></div><div style=و در نهایت Disney و  Harmonix بخش تعاملی "کشف قلمرو جدید" برای بازی نمایش دادند. این بخش در بازی Fantasia: Music Evolved به نام The Hollow(تو خالی) نام گذاری شده است.
همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، بازیکنان در این بخش باید با اضافه کردن نور، شخصیت ها، رنگ، تعامل با جهان بازی و اجرا آهنگ، زندگی را در این "جنگل اسرار آمیز" جاری کنند.
 Fantasia: Music Evolved عنوانی است که از انیمیشن کلاسیک Disney  الهام گرفته است و امسال به صورت انحصاری برای Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد.
 
 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا