اخبار بازی

اطلاعاتی از پروژه‌های امی هنینگ و جید ریموند در EA

شرکت EA پروژه‌های هیجان انگیزی در دست توسعه دارد؛ به خصوص آن‌هایی که توسط دو تن از طراحان خارق العاده‌ی این صنعت ساخته می‌شوند. یکی توسط امی هنینگ [Amy Hennig] (شناخته شده به خاطر Uncharted) و دیگری توسط جید ریموند [Jade Raymond] (شناخته شده به خاطر Assassin’s Creed).

آقای Blake Jorgensen، مدیر بخش مالی شرکت EA، در جریان کنفرانس UBS Global Technology اطلاعاتی از این پروژه‌ها داده است؛ وی بیان داشته که شرکت EA تاکنون در سبک بازی‌های اکشن جهان باز که امروزه به عنوان یکی از سبک‌های بزرگ و مورد علاقه شناخته می‌شود، فعالیت و برند شناخته شده‌ای نداشته اما قرار است این روند در آینده تغییر کند. وی در ادامه اشاره کرد که EA به همین منظور جید ریموند را جذب کرد و با تاسیس یک استودیو در مونترال، وظیفه‌ی ساخت یک بازی اکشن جهان باز را به وی محول نموده است. اگرچه تا سه سال آینده خبری از این پروژه نخواهد بود اما این پروژه با هدف آغاز یک سری تازه و قدرتمند در دست توسعه است.

از سوی دیگر، امی هنینگ نیز در حال توسعه یک پروژه مرتبط با سری بازی های جنگ‌های ستاره‌ای [Star Wars] است و بلیک یورگنسن معتقد این پروژه فرصتی بزرگ برای رشد این برند محسوب می‌شود.

افراد زیادی مشتاقانه منتظر معرفی این دو بازی هستند؛ شرکت EA با داشتن سری بازی‌های بزرگی نظیر Dragon Age، Battlefield، Titanfall، Need for Speed و… و عرضه‌ی قسمت‌های جدید آن به تغییر وضعیت و جایگاه خود در صنعت بازی‌های ویدئویی نسبت به چند سال قبل پرداخته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا