اخبار بازی

احتمال وجود بخش مولتی پلیر در عنوان God of War

ممکن است در نسخه جدید عنوان مورد انتظار God of War بخش مولتی پلیر وجود داشته باشد. استودیوی Santa Monica سونی بدنبال کد نویس بخش مولتی پلیر بازی می‌گردد.

طبق لیست کار جدید منتشرشده توسط استودیوی Santa Monica، احتمال دارد نسخه جدید عنوان خدای جنگ PS4 دارای بخش مولتی پلیر باشد.

باهم نگاهی بیندازیم به لیست کار منتشرشده:

برنامه‌نویس ارشد مولتی پلیر

«استودیوی Santa Monica به دنبال برنامه‌نویس ارشد مولتی می‌گردد، تا به گروه سری بازی‌های تحسین‌شده God of War ملحق شود. دارای استعدادهای باارزش، باانگیزه و روحیه تیمی. در مقابل، ما یک محیط بزرگ با درجه زیادی از استقلال و آزادی برای شما ایجاد می‌کنیم. شما کد نویس مولتی پلیر هستید. شما با استفاده از درکی که از فنّاوری و معماری دارید می‌دانید که اول و آخر بازی چگونه به پایان می‌رسد. و شما می‌خواهید بازیکنان بهترین تجربه ممکن را داشته باشند، زیرا شما هم جزئی از این بازیکنان هستید. اگر بااستعداد و باانگیزه هستید و می‌خواهید این کار را انجام دهید و برای شما جالب به نظر می‌آید، پس ما را باخبر کنید.»

قبلاً اعلام‌شده بود که بخش مولتی پلیر در این بازی وجود ندارد.

 این استودیوی مستقر در ایالت کالیفرنیا، قبلاً اعلام کرده بود نسخه جدید عنوان God of War ممکن است که فقط دارای بخش تک‌نفره باشد.

 عنوان خدای جنگ، در کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی شد. و توسط ارکستری فوق‌العاده و تمام‌عیار با نمایشی از دموی گیم پلی همراه بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا