اخبار بازی

احتمال ساخت نسخه جدیدی از سری hack. توسط CyberConnect2

اوایل امسال شرکت CyberConnect2 سازنده سری بازی‌های hack. مراسمی را برگزار کرد که طی آن مدیرعامل این شرکت آقای Hiroshi Matsuyama خبر از احتمال ساخت یک بازی از سری hack. در آینده را داد.

چند روز پیش در مراسمی که به عنوان اولین سالگرد عرضه بازی Guilty Dragon (یک بازی برای گوشی‌های آیفون و آندروید، مرتبط به دنیای سری بازی‌های hack.) برگزار شد آقای Matsuyama اعلام کرد که بازی وضعیت خوبی را داشته و اگر بازیکنان به پشتیبانی خود از بازی ادامه دهند شانس ساخت بازی جدید از سری hack. برای کنسول PS3 یا PS Vita و یا حتی ریمیک HD از بازی hack//G.U. برای PS Vita بیشتر خواهد شد.

 

 src=https://upload7.ir/images/92501672053438417281.jpg /></p><p> </p><p>آقای Matsuyama گفت: "شرکت CyberConnect2 در حال حاضر برنامه‌ریزی برای ساخت نسخه جدید از سری بازی‌های <strong>hack.</strong> را شروع کرده است و در آینده ساخت بازی آغاز خواهد شد."</p><p>شرکت CyberConnect2 تنها منتظر زمان درست برای شروع به کار است و امیدوار است بازیکنان به پشتیبانی خود از بازی Guilty Dragon و سازندگان آن ادامه دهند.</p><p>لازم به ذکر است چندی پیش آقای Matsuyama انتشار بازی Guilty Dragon ذر آمریکای شمالی و اروپا را تایید کرده بود.</p><p><a class=om-news-src href=http://www.siliconera.com/2013/11/27/plans-new-hack-game-works-says-cyberconnect2-ceo/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=آریا قطبی1392-09-06

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا