بازی ها و اپلیکیشن های موبایل

ویلیهارد (اشیاء پنهان)

 

بازی ایرانی (WILLIHARD (Collector’s Edition – Full Hidden Objects که در سبک ماجراجویی و اشیاء پنهان است برای پلتفرم های IOS، Android, Windows Phone و Windows منتشر شد. این عنوان از 6 زبان پشتیبانی میکند که شامل فارسی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، کره ای و اسپانیایی است.

داستان بازی در مورد ولیعهد جوانی به نام ایوار در سرزمینی زیباست که پس از حمله اژدهایی به سرزمینش، متوجه می شود که اژدها تحت امر دشمن دیرینه آن ها، رونی بوده است و در این حین رونی، گلی اسرار آمیز را به سرقت برده است. فقدان آن گل باعث ویرانی و افول پادشاهی آن ها خواهد شد و بدین ترتیب ایوار راهی سفری ماجراجویانه می شود تا به مقابله با رونی بپردازد و سرزمینش را نجات دهد.

این بازی دارای سه سطح کیفیت تصویر است که به صورت خودکار و وابسته به رزولوشن دستگاه، تنظیم می شوند. کابر در زمان اجرا، نیازی به اتصال اینترنتی ندارد، همچنین می تواند توسط نام های کاربری متفاوت، بازی را به صورت مستقل از یکدیگر پیش ببرد. کاربران می توانند سه سطح سختی دلخواه را انتخاب نمایند که وابسته به آن، زمان ارائه راهنمایی خودکار به کاربر تغییر خواهد کرد. این راهنمایی خودکار توسط کلاغی در صحنه فعال می شود که منجر به نمایش متن، مکانی در صحنه و یا یک مسیر خواهد شد.

با توجه به سبک بازی، کاربر می بایست اشیایی را در صحنه های داستان بیابد و توسط آن ها دشمنان را از میان بردارد همچنین در میانه راه با چالش هایی پازل گونه نیز روبرو خواهد شد. در طول سفر کاربر با ۱۲ شخصیت رو به رو خواهد شد و همچنین میبایست ۳۷ ابزار کاربردی را جمع آوری و از آنها بهره گیرد. این عنوان دارای ۲۸ صحنه اصلی، ۱۶ صحنه اشیاء پنهان و در مجموع با ۴۸۰ شیء پنهان، ۹ صحنه داستانی و ۲ صحنه پازل است و از موسیقی جالب و جلوه های صوتی نیز بهره می گیرد.

لازم به ذکر است که با توجه به وجود خشونت فانتزی در مقابل انسان و نیز حیوان، پیشنهاد می شود تا تنها سنین بالای ۹ سال، این بازی را انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا