بررسی بازی‌های موبایل

معرفی نرم افزار مدال

قطعا همه‌ی ما با نرم‌افزار فوق محبوب اینستاگرام آشنایی داریم. اینستاگرام کاربر را به درون خود می‌کشد و آنقدر عکس به او نشان می‌دهد که شاید تا آخر دنیا هم نتوان همه‌ی آنها را دید! حالا فرض کنید که اینستاگرام یک نرم‌افزار اختصاصی برای ویدیوهای بازی‌های کامپیوتری باشد تا کاملا با نرم‌افزار “مدال” آشنا شوید.

مدال یک نرم‌افزار با ساز و کار بسیار شبیه به اینستاگرام است که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهایی مختلفی که از بازیها ضبط کرده‌ یا در سایت‌های مختلف دیده‌اند را در آن به اشتراک بگذارند.

با ورود به نرم‌افزار با لیستی از ویدیوهای جدید را مشاهده می‌کنید که البته محدود به چند بازی از جمله FIFA 17، GTA V، Clash Royale، Battlefield 1، Arma 3 و چندین عنوان محبوب دیگر می‌شوند. البته به گفته سازندگان لیست بازیهای موجود در نرم‌افزار مرتبا بروز رسانی خواهد شد.

 width=

یکی از ویژگیهای بسیار خوب مدال خصوصا برای کاربران ایرانی که همیشه با مشکل سرعت اینترنت دست و پنجه نرم می‌کنند این است که می‌توان بسته به سرعت اینترنت کیفیت ویدیوها را تنظیم کرد. در حال حاضر کیفیت‌های 480p تا 1080p در نرم‌افزار وجود دارند.

در مدال این امکان وجود دارد که به ویدیوهای برتر رای مثبت بدهید تا در لیست Trending قرار بگیرند. به این ترتیب همیشه به سادگی به ویدیوهای محبوب و پربازدید دسترسی خواهید داشت. همچنین این قابلیت در نرم‌افزار وجود دارد تا بازیهای مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید تا در صفحه‌ی خانه همیشه آخرین ویدیوهای مربوط به بازیهای محبوبتان را داشته باشید.

در حال حاضر مدال به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای خود را از سایتهای مختلفی از جمله Youtube، Imgur، Instagram، XBOX Live و … در نرم‌افزار به اشتراک بگذارید. همچنین فرمت‌های webm، GIF و mp4 نیز در حال حاضر در برنامه پشتیبانی می‌شوند.

 width=

مدال یک نرم‏‌افزار بسیار مفید برای گیمرهاست که توسط گیمرها نیز طراحی شده است. در مدال محدودیتی وجود ندارد و با توجه به اضافه شدن حجم زیادی ویدیو توسط کاربران در طول روز و همچنین اضافه شدن تدریجی بازیهای جدید به لیست، به زودی شاهد یک آلبوم بسیار عظیم از بهترین ویدیوهای مربوط به بازیهای کامپیوتری خواهیم بود. در مدال نواقص و محدودیت‌های اندکی وجود دارد مثل کم بودن لیست بازیها در حال حاضر، عدم وجود امکان اضافه کردن بازیهای جدید توسط کاربران و یا عدم وجود امکان آپلود کردن عکس. اما مانند هر Social Media دیگری مدال نیز وابسته به فعالیت کاربران خود است و با ساپورتی که سازندگان وعده آن را داده‌اند، بزودی یک پلتفرم جامع در مورد بازیهای کامپیوتری روی تلفن‌های همراه خود خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا