همه چیز در مورد Kinect

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
کوجیما : ناتال یک 2D به 3D دیگر است

kojima.jpg

نابغه ی بازی های کامپیوتری هیدئو کوجیما در مصاحبه ای با یکی از خبرنگاران TGS اعلام کرد که Project Natal مانند جابه جایی 2D به 3D است و یا مانند اولین تجربه ی بازی با NES است .
کوجیما گفت : « هنگامی که برای اولین بار ناتال را دیدم می خواستم شگفتی خود را با همه به اشتراک بگذارم اما من خودم را کنترل کردم . ناتال ای نتوانایی را دارد که سبک زندگی هر کس را تغییر دهد و جزئی از برنامه ی روزانه ی هر کس شود . »
کوجیما در ادامه گفت : « برخی افراد ممکن است از اینکه هیچ کنترلری در دستشان نیست عصبانی شوند ولی ما باید آنها را در یک دوره متحول کرده و با این سیستم جدید و عالی بازی کردن سازگار کنیم . »
کوجیما به سوال این خبرنگار در مورد سبک بازی ای که کوجیما دوست دارد با ناتال بسازد گفت : « خوب من ایده ای در ذهن دارم که بسیار نو آورانه است و در گذشته هیچ کس به آن فکر نکرده است و روند وکنترل بازی کاملا متفاوت خواهد بود . اما من طرفداران خاصی دارم که نمی خواهم آنها را از دست دهم . »
بالاخره نابغه ی ژاپنی در مورد این تکنولوژی آمریکایی اظهار نظر کرد . شاید این همان ارتباط سبک بازی های ژاپنی با بازی های آمریکایی باشد که کوجیما در E3 به آن اشاره کرده بود .
 

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
استقبال ژاپنی‌ها از ناتال

Darkman_Kojima_TGS_Natal-news.jpg

مايکروسافت بهترين دست آورد اخير خود يعنی ناتال را در نمايشگاه بازی توکيو به شرقی‌ها نشان داد و حسابی با استفاده از بازيسازان ژاپنی برای محصول خود بازار گرمی کرد. از هيدئو کوجيما که آن را تحولی مانند تبديل بازی‌ها از 2 به 3 بعدی دانسته گرفته تا Keiji Inafune(پدر مگا من) از کپکام، Toshihiro Nagoshi از سگا و تعدادی ديگر از سازندگان نامدار ژاپنی.

همچنين شرکت‌های بزرگ زير با مايکروسافت اعلام همکاری کرده‌اند تا بازی‌هایی هماهنگ با اين سيستم حسگر حرکتی بسازند. احتمالاً تعدادی نيز فعاليت خود را آغاز کرده و بی سر و صدا مشغول ساخت بازی‌های خلاقانه و اعجاب انگيزی برای ناتال هستند.

شرکت‌هایی که برای ناتال، بازی تهيه و توليد خواهند کرد:
اکتيويژن بليزارد
کپکام
ديسنی
الکترونيک آرتز
کونامی
نامکو
سگا
اسکوئر انيکس
يوبی‌سافت
ام تی وی

Don Mattrick، نايب رئيس ارشد بخش سرگرمی‌های تعاملی مايکروسافت دراينباره می‌گويد: "پروژه ناتال به سازندگان و نويسندگان(داستان) صنعت بازی، آزادی عمل برای روياپردازی تجربه‌های تازه و بازگو کردن داستان‌هایی که پيش از اين ممکن نبوده را می‌دهد."

پروژه ناتال(Project Natal) دستگاه جانبی برای کنسول Xbox 360 است که بازی‌کننده را از کنترلر بی‌نياز می‌کند و برای اولين بار در نمايشگاه E3 امسال معرفی شد. دوربين حسگر پروژه ناتال می‌تواند کوچکترين حرکات بدن را تشخيص دهد که در نتيجه می‌توان بازی‌ها را بدون استفاده از کنترلر، انجام داد. همچنين توانایی برقراری ارتباط با برنامه‌ها و بازی‌ها با صوت نيز امکان پذير است.

در آينده نزديک به اين سيستم و کاربردهايش بيشتر خواهيم پرداخت و پس از رونمایی اولين بازی‌های سازگار با ناتال، آن‌ها را معرفی خواهيم کرد. پس همچنان با گيمرزلند باشيد.
 

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
گفتگو با بزرگان سینمای جهان، درباره پروژه ناتال

برای مشاهده این گفتگو مجله تصویری زیر را دانلود کنید
دانلود قسمت اول
"http://fanaei.persiangig.com/emag/GAME%20EMAG-Low-7.part1.rar"
دانلود قسمت دوم
"http://fanaei.persiangig.com/emag/GAME%20EMAG-Low-7.part2.rar"
منبع : مجله تصویری Game Emag
 
آخرین ویرایش:

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
آشنایی با تکنولوژی ناتال در بازیهای کامپیوتری‬

در كنفرانس بازی 2009 E3 كه‬ در لس آنجلس و كاليفرنيا برگزار شد،‬ مايكروسافت سيستم جديدی را كه بدون‬ دخالت دست و با استفاده از تمام اجزای‬ بدن به كاربر امكان كنترل بازیهای‬ كامپيوتری كنسول 360 Xbox را می داد، معرفی كرد.‬در اين سيستم كاربران فقط با‬حركت دادن اعضای بدن خود قادر به‬ كنترل بازیهای كامپيوتری هستند.‬ مايكروسافت ادعا كرده است سيستم‬جديد او كه Natal نام دارد حتی‬قادر است احساسات بازیكنندگان را‬ تشخيص دهد كه اين موضوع باعث‬ شگفتی بسياری از طرفداران بازیهای‬ كامپيوتری و شركتهای بزرگ‬بازیسازی شده است.‬ به اين ترتيب اين سوال برای بسياری‬ مطرح شده كه اين تكنولوژی جديد‬ چگونه كار می كند. در اين مقاله سعی‬ میكنيم به توضيح بعضی از اجزای اين‬ تكنولوژی جديد بپردازيم.‬ دوربینهای تشخیص حرکت : اگر چه تكنولوژی تشخيص حركت توسط دوربينها از دهه 70 در حال‬ پيگيری است اما نكته مهم در مورد‬ تكنولوژی Natal اين است كه اين‬ سيستم هيچ نيازی به نصب ماركرها و‬ علامتهای خاصی روی بدن ندارد.‬

شركت Organic Motion يكی از معدود شركتهايی است كه اين تكنولوژی جديد را بدون نياز به نصب ماركرهای خاصی روی بدن ارائه‬ می دهد.‬ اندرو چنساك، مدير اجرايی اين شركت در اين باره گفت: سيستم جديد‬ اين شركت دارای 41 دوربين است كه‬ يك تصوير سه بعدی از بدن انسان ايجاد‬ می كند و به وسيله آن حركات بدن را‬ تشخيص می دهد. اما نكته جالب در مورد‬ Natal اين است كه اين تكنولوژی‬ برای تشخيص حركات بدن فقط از دو‬ دوربين استفاده می كند كه در نوع خود‬ يك انقلاب در عرصه تشخيص حركات‬ بدن به وسيله دوربينها محسوب‬ می شود.‬ سال گذشته يك شركت فعال در زمينه سيستمهای سه بعدی، سيستمی را‬ طراحی كرد كه با استفاده از تكنولوژی‬ Infrared می توانست حركات را‬ تشخيص دهد.‬ اين دوربينها قادر بودند عمق اشيا را‬ با دقت بين يك تا دو سانتيمتر تشخيص‬ دهند و اطلاعات را با نرخ 60 فريم در‬ ثانيه دريافت كنند. دوربين اول مسووليت تشخيص حركات بدن را برعهده دارد در‬ حالی كه دوربين دوم رنگها و طرح را ثبت می كند.‬ در ماه مارس امسال اين شركت تكنولوژی خود را به شركت مايكروسافت‬ فروخت. به همين دليل بسياری اعتقاد‬ دارند سيستم تشخيص حركات ناتال به طور عمده به اين شركت مربوط‬ می شود. به اين ترتيب برای اولين بار‬ مايكروسافت از سيستمی با چند دوربين‬ برای تشخيص حركات انسانها استفاده خواهد كرد. همچنين اين تكنولوژی از‬ اسپيكر خاصی استفاده می كند تا كاربران تجربه زنده تری از محيط بازی خود داشته باشند. دوربينهای ساخت اين شركت با استفاده از گرمای بدن انسانها آنها را تشخيص میدهند. بعد از آن كه اين دوربينها وجود فردی را در مقابل خود حس كردند شروع به اسكن كردن شكل بدن طرف مقابل می كنند و بعد برای آن يك پروفايل جديد توليد میكنند. زمانی كه فردی در مقابل حسگرهای اين دوربينها قرار می گيرد به طور خودكار پروفايل فرد مورد نظر بارگذاری میشود و دستگاه حركات خود را با آن هماهنگ می كند. ناتال، 48 نقطه متفاوت بدن را مانند دستها، پاها، آرنج و مانند آن مشخص كرده و از شكل بدن انسان يك فريم مجازی توليد می كند و براساس آن حركات بدن انسان را تشخيص میدهد. تشخیص صدا يكی ديگر از قابليتهای شگفت انگيز اين سيستم قابليت تشخيص صدا و احساسات است.

معمولا بازیها در محيط های شلوغ و توسط چند نفر كنترل میشوند و به همين دليل بايد سيستم تشخيص صوتی طراحی شود تا بتواند در يك محيط شلوغ به خوبی عمل كند. شركت IBM سيستمی را طراحی كرده است كه می تواند با استفاده از فناوری فوق پيشرفته اقدام به لب خوانی طرف مقابل كند. شايد استفاده از اين سيستم بتواند در تكنولوژی Natal مفيد واقع شود. همچنين محققان شركت Honda Asimo سيستم جديدی را طراحی كرده اند كه میتواند به طور همزمان صدای سه نفر را تشخيص دهد. خواندن حالت صورت اين نرمافزارهای تشخيص صدا همچنين می توانند برای تشخيص احساسات از شدت صدا و طرز تلفظ جملات مورد استفاده قرار گيرند. برای مثال نرم افزاری به نام Emotive Alert می تواند صداها را در هشت كلاس مختلف طبقه بندی كرده و از آن به احساسات يك نفر گفته میشود ناتال دارای تكنولوژی تشخيص حالت چهره است. پس میتوان انتظار داشت اين تكنولوژی برای خواندن احساسات از ظاهر چهره افراد مورد استفاده واقع شود. در اوايل سال جاری تينا گنسالوست از دانشگاه لندن دستگاه خاصی را طراحی كرد كه از طريق الگوريتمهای خاصی به احساسات افراد مختلف پاسخ میدهد. ارتباطات احساسی حتی با وجود آن محدوديتها اين كنسول بازی میتواند احساسات را درك كند و اين قابليتها بازی كنندگان را باتجربه جديدی از بازیهای كامپيوتری آشنا می كند. در سال 2005، نرم افزار خاصی توليد شد كه می توانست زبان بدن را درك كند و از اين طريق به ارتباطات بين افراد كمك می كرد. ناتال اولين تجربه جدی استفاده از آخرين فناوریهای تشخيص حركتی در عرصه بازیهای كامپيوتری است. با اين حال اين تكنولوژی هنوز هم مراحل اوليه خود را سپری می كند و بسياری معتقدند در آينده شاهد خلاقيتهای بيشتری در اين عرصه خواهيم بود.
 
آخرین ویرایش:

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
مایکروسافت زمانی هیلو و ناتال را ادغام می کند

سلام بر شما
آقای آلکس کاتینگ تهیه کننده ی بازی Halo3:ODST در گفتگو با ویدیو گیمر اعلام کرد:ما تنها زمانی از تکنولوژی ناتال در بازیمان بهره میبریم که منطقی به نظر بیاید.
halo3recon1.jpg

بسیاری از مردم برایشان جذاب است که ناتال در هیلو چه استفاده ای میتواند داشته باشد.ولی تلاش ما بر این است که کاری که ما انجام میدهیم منطقی و قابل قبول باشد.ما تصمیم نداریم تا با عرضه این قابلیت توجه همه را به خود جلب کنیم و در حالی که کاری را به درستی انجام نداده ایم پول زیادی را با حیله به جیب بزنیم.
ما بازی هایی را میسازیم که بتوان آن ها را بازی کرد نه این که دارای ویژگی هایی عاری از جذابیت باشند. اگر قرار باشد ما این قابلیت را در بازی بگنجانیم در سر فرصت در این رابطه تحقیق میکنیم.
اگرچه گذاشتن این قابلیت در بازی بسیار جالب به نظر میرسد ولی من درباره ی برنامه های بعدیمان هیچ چیز خاصی نمیتوانم بگویم.
 
آخرین ویرایش:

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
پروژه ناتال مایکروسافت: بازی های کامپیوتر بدون دسته بازی

project-natal-sensor-xbox.jpg
خود شما دسته بازی هستید!!!!!این شعار پروژه مایکروسافت برای متحول کردن بازی های کامپیوتر است. در این پروژه که برای کنسول بازی Xbox مایکروسافت طراحی شده است هیچ دسته ای وجود ندارد. سیستمی که در مقابل شما قرار می گیرد کل بدن را اسکن کرده و حرکات بدن شما را به صورت سه بعدی به محیط بازی منتقل می کند.

پروژه جدید مایکروسافت تلاش می کند که بازی های کامپیوتری را بیشتر از همیشه وارد دنیای واقعی بکند. و به همین خاطر به مجموعه از عملیات های تشخیصی مانند تشخیص چهره مجهز است.

این سیستم قادر به شناسایی افراد از روی صدا هم هست و برای مثال شما یک مسابقه را خواهید دید که در آن مجری کامپیوتری مسابقه شرکت کنندگان را از روی صدایشان تشخیص می دهد.

برای ساخت ابزار جدید از سنسورهای حساس و ویژه ای استفاده شده که شامل دوربین، میکروفن، سنسور تشخیص عمق و فضای سه بعدی و پردازشگر مخصوص است.

ایده مایکروسافت افراد زیادی را به هیجان در آورده است. اما بهتر است که عجله نکنید. بر خلاف دسته جدید سونی که در نارنجی با آن آشنا شدید، پروژه Natal هنوز دارای زمان بندی ارایه شده ای برای عرضه عمومی نیست و بیشتر می توانید به آن به عنوان طرح اولیه از یک ایده فوق العاده نگاه کنید که هنوز برای رسیدن به آن باید چند سالی صبر کرد.
ویدیو معرفی Microsoft Natal را ببینید
 
آخرین ویرایش:

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
بازی‌های ویدیویی آینده را با ناتال تجربه کنید
فناوری - پشت پرده بازی جدید مایکرو سافت چه خبر است؟
مریم عظیم زاده: در کنفرانس بازی ای.‌تری 2009 / 1388 در لُس‌آنجلس کالیفرنیا که هفته پیش برگزار شد، شرکت مایکروسافت یک سیستم هندزفری با قابلیت کنترل توسط تمامی اعضای بدن را برای بازی «ایکس باکس360» شرکت خود ارائه کرد.

با استفاده از این سیستم، کاربران قادر خواهند بود که بازی خودرا به سادگی از طریق حرکات بدن و با حرف زدن انجام دهند. مایکروسافت ادعا می‌کند که این سیستم با نام ناتال می‌تواند حرکت‌ها را تشخیص داده ودنیای بازی‌های کامپیوتری را به شدت تحت تأثیر خود قرار دهد، حتی شخصیت‌های سینمایی «استیون اسپیلبرگ» را به واقعیت تبدیل کند.

شما حتماً تحت تأثیر ناتال واقع می‌شوید. اما ناتال به راستی چگونه کار می‌کند؟ این مسئله‌ای است که مایکروسافت مقابل آن سکوت کرده است. اما محققان مجله «نیوساینتیست» (نویسندگان این مقاله) با توجه به صنایع و نرم‌افزارهای مشابه و بازی‌های ویدیویی دیگر سعی کرده‌اند مکانیسم این سیستم را توضیح دهند.

دوربین‌های شکار تصویر
اگر چه روش‌هایی که برای شکار تمامی حرکات انسان با استفاده از دوربین‌ها و جود دارند، از دهه 1970 پیشرفت زیادی کرده، اما این نوع خاص یعنی ناتال که بدون اتصال ویا لمس بدن انسان کار می‌کند، اخیراً امکان تولید پیدا کرده است.

کمپانی «ارگانیک موشن» یکی ازکمپانی‌های تجاری است که به تازگی فناوری حرکتی را به بازار عرضه می‌کند. «اندرو تچسنوک»، یکی از اعضای سی.ای.او می‌گوید: «سیستم او از دوربین‌هایی که در اطراف بازیکن قرارداده می‌شوند، بهره می‌گیرد تا تصاویر سه بعدی از حرکت در زمان تهیه کند». اما ناتال فقط 2 دوربین دارد، پس چگونه می‌تواند با چنین دوربین‌های اندکی همان کارایی را ایجاد کند؟

اندکی عمیق‌تر

سال گذشته، یک سیستم سه بعدی که از یک دوربین مجهز به حسگرهای خیلی حساس فروسرخ استفاده می‌کند، به بازار معرفی شد. این سیستم جدید که زد-کم نام دارد، قادر است که ضخامت یک جسم را تا 1 الی 2 سانتی‌متر تشخیص دهد وسرعت ذخیره اطلاعات در آن، 60 فریم در هر ثانیه برای یک حرکت نرم است.دومین دوربین تمام رنگی این دستگاه، اطلاعات مربوط به رنگ وزمینه را در خود ذخیره می‌کند.

در اسفند ماه گذشته، شرکت سازنده این فناوری، یک سوم دوربین‌های خود را به مایکروسافت فروخت. بسیاری بر این باورند که حرکات سیستم ناتال مدیون دوربین‌های زد-کم است.

تچسنوک می‌گوید: نتایج سیستم‌های مشابه زد-کم نشان می‌دهد معمولاً این قبیل سیستم‌ها دارای این نقص هستند که نمی‌توانند حرکات دقیق را ضبط کنند.

مثلاً سیستم ناتال نمی‌تواند حرکات پشت سر بازیکن را ببیند، اما با این حال پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در دنیای بازی‌های کامپیوتری به حساب می‌آید. اما هنوز پیشرفت‌های زیادی در راه است.

تچسنوک پیش‌بینی می‌کند که بازی‌های کامپیوتری مربوط به ده سال آینده از سیستم‌های چند دوربینی که از سیستم‌های پخش صوت در اطراف و دور تا دور بازیکن بهره می‌برند، استفاده می‌کنند که باعث می‌شود شما واقعاً حس کنید درمکان بازی قرارگرفته‌اید.

تداخل صدا‌ها
مردم معمولاً به طور غیر قابل باوری در مورد قابلیت ناتال در تشخیص و عکس‌العمل به صدا و حرکت، تحت تأثیر قرار می‌گیرند.



هرچند، نرم‌افزار تشخیص صدا به طور فزاینده‌ای در حال گسترش عمومی است اما بر اثر وجود پدیده‌ای به نام «کوکتل پارتی» که باعث ایجاد نویز و خطا به دلیل وجود صداهای پس زمینه می‌شود، کاربرد آن محدود شده است.

رفع این اثر برای این نوع بازی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. مایکروسافت، ناتال را برای محل‌های شلوغ و پر جمعیت و علاقه‌مندانی که دوست دارند در گیم‌نت‌ها بازی کنند، طراحی کرده و سیستم تشخیص صدای ناتال قادر است صدای فرد را حتی در یک اتاق شلوغ هم تشخیص دهد. شرکت آی.بی.ام اثبات کرده است که ناتال قادر است این کار را از طریق لب‌خوانی انجام دهد. هرچند که این امکان باید برای زبان‌های مختلف و به صورت تفکیک شده‌ای هم گسترش یابد.

تحقیقات شرکت هوندای ژاپن نشان می‌دهد که یک روز هم نوبت به سیستم‌هایی می‌رسد که همزمان قادر به تشخیص و ضبط صداهای سه نفر هم باشند.

خواندن صورت
نرم‌افزار صدا و حرف سیستم ناتال قادر است تا حرکات را از روی فشارها و فریادها و مکث‌هایی که در صدای بازیکن هم وجود دارد، حدس بزند.



برای مثال نرم‌افزاری که «ای موتیو آلرت» نام دارد قادر است که صداها را در یکی از 8 دسته احساسات اصلی انسان طبقه‌بندی کند.

همچنین گفته می‌شود ناتال می‌تواند بسیاری از احساسات را از روی چهره فرد تشخیص دهد.

در زمستان گذشته، هنرپیشه‌ای به نام «تینا گونزالس» به‌همراه روانشناسی به نام «کریس فرت» در دانشگاه کالج لندن موفق شدند یک سیستم را که می‌توانست نسبت به حرکت‌های تماشاچیان واکنش نشان دهد، با استفاده از الگوریتمی که فرت تولید کرده بود و قادر به خواندن صورت بود، ایجاد کنند.
project_natal_milo.jpg

فرت به محققان مجله نیوساینتیست گفته است که ساخت چنین سیستم‌هایی سخت، اما قابل انجام است. هرچند که ناتال می‌تواند بیش از حد تصور، احساسات را تشخیص دهد.

ارتباط حسی
با وجود محدودیت‌های فراوان، نرم‌افزار بازی قادر است احساسات را درک کند وبه آنها واکنش نشان دهد که این، باعث بالارفتن هیجان بازی می‌شود. در سال 2005 / 1384، یک مربی بدنسازی به نام «لورا» روی دسته‌ای از داوطلبان، آزمایشی را انجام داد. حرکت‌های لورا و نیز آرامش حرکات وی باعث می‌شد که ارتباط بهتری با داوطلبین داشته باشد این اثر مثبت، باعث بالارفتن سطح تمرینات شرکت‌کنندگان در مقایسه با دسته دیگری بود که با حرکات وی ارتباط برقرار نکرده بودند.
claire.jpg


به نظر می‌رسد نسخه‌های ویدیویی ناتال، اولین منظره‌های یک فناوری وسیع وکاربردی باشند؛ اما بسیاری از مفاهیم اولیه خارج از فناوری‌های رایج هستند.
 

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
گزارش تصویری/برترین مخترعان و نوآوران سال 2009

نشریه پاپیولارمکانیکس، کره زمین را گشته و برترین ابداعات سال 2009 را انتخاب کرده است. گزارش تصویری امروز خبرآنلاین به مرور این نوآوری‌ها می‌پردازد.
برای پنجمین سال متوالی، مجله پاپیولارمکانیکس (Popular Mechanics) کره خاکی را برای یافتن بهترین محصولات و ابداعات زیر پا گذاشت تا جوایز پیشرفت امسال خود را پیدا کند. امسال این مجله یک برنده جایزه رهبر پیشرفت (دان کامن مخترع)، ‌یک برنده نسل آینده (گرگ اسکرول، متخصص روباتیک)،‌ هشت برنده ابداعات و در نهایت 10 محصول پیشرفته دارد.
DeanKamen_540x360.jpg

.
.
.
Natal_540x720.jpg

پاپیولار مکانیکس جایزه حوزه رایانه را به فناوری جدید مایکروسافت یعنی پروژه ناتال اختصاص داد. ناتال یک دستگاه جانبی است که به کاربر امکان را می‌دهد کلیه برنامه‌های رایانه، خصوصا بازی‌ها را تنها با حرکات بدنش کنترل کند.
منبع http://asriran.com/fa/pages/?cid=89888
 
آخرین ویرایش:

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
Fable III Concept Art
fable32.jpg

کمپانی Lion Head به تازگی تنها یک نمونه از Concept Art های بازی جدید خود یعنی Fable 3 را منتشر کرد.

Fable یک بازی نقش آفرینی با سابقه طولانی و همچنین انحصاری کنسول X360 میباشد.

در این عکس میتوان زیبایی شهر Bewerstone را مشاهده کرد...

همچنین آقای Minkley چندی پیش رسما در بلاگ رسمی خود در توییتر اعلام کرد که این بازی همراه با پشتیبانی صد در صد از ناتال عرضه خواهد شد.

قطعا انجام این بازی بر روی ناتال بی اندازه لذت بخش خواهد بود...
 

bdgunn

کاربر سایت
Aug 15, 2007
594
نام
behzad
این ناتال چند تا مشکل داره
1 . دیگه نمیشه جولوی tv دراز بکشیمو گیم بزنیم
2 . چجوری نصفه شب بازی کنیم ( مخصوصا اگر طبقات بالا هستیم )
3 . اگه مهمون برسه چیکار کنیم ؟ ( باید جلوی مهمون ادا اطفار دربیاریم ؟)
4 . 5-6 نفر جمع بشیم که یه لیگ بزنیم تکلیف چیه ؟
5 . یکی اگه از خونه روبرویی نیگاتون کنه چی میگه ؟
...
کلا گیم خوبیش اینه که میشینی یه گوشه به کسیم کاری نداری فقط میری تو دنیای بازی
ولی خارج از شوخی اگه بدون باگ بدنش بیرون یه تحول بزرگ میشه
دیگه نمیتونن ایراد سن و سال به گیم بگیرن
خیلیارو جذب میکنه
 

kasra1986

کاربر سایت
Sep 29, 2009
213
این ناتال چند تا مشکل داره
1 . دیگه نمیشه جولوی tv دراز بکشیمو گیم بزنیم
2 . چجوری نصفه شب بازی کنیم ( مخصوصا اگر طبقات بالا هستیم )
3 . اگه مهمون برسه چیکار کنیم ؟ ( باید جلوی مهمون ادا اطفار دربیاریم ؟)
4 . 5-6 نفر جمع بشیم که یه لیگ بزنیم تکلیف چیه ؟
5 . یکی اگه از خونه روبرویی نیگاتون کنه چی میگه ؟
...
کلا گیم خوبیش اینه که میشینی یه گوشه به کسیم کاری نداری فقط میری تو دنیای بازی
ولی خارج از شوخی اگه بدون باگ بدنش بیرون یه تحول بزرگ میشه
دیگه نمیتونن ایراد سن و سال به گیم بگیرن
خیلیارو جذب میکنه
خوب در اینجور مواقع با همان دسته xbox بازی می کنی :boxing:
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
این ناتال چند تا مشکل داره
1 . دیگه نمیشه جولوی tv دراز بکشیمو گیم بزنیم
2 . چجوری نصفه شب بازی کنیم ( مخصوصا اگر طبقات بالا هستیم )
3 . اگه مهمون برسه چیکار کنیم ؟ ( باید جلوی مهمون ادا اطفار دربیاریم ؟)
4 . 5-6 نفر جمع بشیم که یه لیگ بزنیم تکلیف چیه ؟
5 . یکی اگه از خونه روبرویی نیگاتون کنه چی میگه ؟
...
کلا گیم خوبیش اینه که میشینی یه گوشه به کسیم کاری نداری فقط میری تو دنیای بازی
ولی خارج از شوخی اگه بدون باگ بدنش بیرون یه تحول بزرگ میشه
دیگه نمیتونن ایراد سن و سال به گیم بگیرن
خیلیارو جذب میکنه

نه بابا ! این چیزها رو نمیخواد که ! مثلاً میتونن بر اساس حرکاتی که با بدنت یا سرت موقع بازی انجام میدی یه حالت شناور روی دوربین بازی بوجود بیارن ( در ساده ترین حالت ممکن ) مثلاً موقع انجام دادن یه ریسینگ وقتی میرسی به یه پیچ نا خود آگاه سرت رو هم به طرف پیچ میچرخونی که بیشتر و بهتر ببینی ( درست عین واقعیت که موثر هم هست ) اما در بازی تاثیری نداره و اگه یه نفر که بازیباز نیست تو رو تو این حالت ببینه بهت میخنده ! ولی اگه ناتال داشته باشی زاویه دیدت توی بازی و یا قسمتهایی از بدنت هم درست عین حرکت خودت رو بازسیازی میکنن و باعث میشه شخص مورد نظر ( که در حالت قبل بهت میخندید ) به این حالت دربیاد :eek: !! :biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر