اخبار جدید موبایل و مخابرات

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
یک سوکت استاندارد برای شارژ تمام تلفن‌هاي همراه

27-02.jpg


در حال حاضر تولید‌کننده‌های تلفن همراه مختلفی وجود دارند که برای شارژ تلفن‌های همراه از سوکت‌های مختلف استفاده مي‌کنند.

به گزارش سایت اینترنتی rootly.com پنج شرکت بزرگ سازنده تلفن همراه در سراسر جهان در نهایت تصمیم گرفتند که از یک سوکت استاندارد برای شارژ تلفن همراه استفاده کنند.
نوکیا، ال جی، سامسونگ، موتورولا، و سونی اریکسون اولین کمپانی‌هایی هستند که با استفاده از این سوکت استاندارد موافقت کردند و انتظار مي‌رود که کمپانی‌های کوچک‌تر نیز به زودی به آنها بپیوندند. خبر بد اینکه این سایز استاندارد برای سوکت از نظر
میکرو USB نا‌مناسب شناخته شده است، چون کمی کوچك‌تر از سوکت‌های مینی USBموجود است. انتخاب سایز کوچک‌تر برای این USB توسط تولید‌کننده‌ها به این دلیل است که امروزه گوشی‌های ظریف در بازار مورد استفاده قرار مي‌گیر
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
سامسونگ و يك تلفن همراه هوشمند ديگر

27-04.jpg


سامسونگ مدل جدیدی از تلفن همراه را با عنوان SGHi780 ارائه خواهد کرد. این تلفن همراه دارای سیستم عامل «ویندوز موبایل» است و از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است.

ظاهر این تلفن همراه و صفحه کلیدی که در آن تعبیه شده به گوشی سامسونگ مدل BlackJack/i320 شباهت دارد، اما تفاوت‌های مهمی‌هم با این تلفن همراه دارد. یکی از این تفاوت‌های i780 با مدل‌های قبلی سامسونگ «ویندوز موبایل پیشرفته6 » است. به علاوه این گوشی دارای یک علامت نشانگر بر روی صفحه نمایشگر است که با کلیدهای جست‌وجوگر 4 سویه حساس به لمس، کنترل می‌شود. جدا از این ویژگی‌ها، این مدل تلفن همراه سامسونگ اولین دستگاه ویندوز موبایل مجهز به صفحه نمایشگر 320 در 320 پیکسل است.
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
نوكيا 6301 در راه ا ست

27-05.jpg


شرکت نوکیا به تازگی آخرین مدل گوشی خود موسوم به Nokia 6301 را معرفی کرده است.

کاربران این گوشی می‌توانند انتقال پیام‌های صوتی و داده‌های اطلاعاتی را از طریق شبکه GSM و شبکه بی‌سیم WLAN با بهترین کیفیت تجربه کنند.
این گوشی با مجهز شدن به فناوری UMA قادر است روی شبکه GSM با سرعت بالا و بدون اشکال فعالیت کند.به گفته یکی از مسوولان شرکت نوکیا، کاربران با استفاده از گوشی 6301 قادرند همگرایی دو سیستم تلفن‌همراه بی‌سیم و خطوط ثابت ارتباطی را تجربه کنند. این گوشی به کاربران کمک می‌کند تا از امکانات شبکه مخابراتی GSM و خطوط شبکه پرسرعت WLAN استفاده کنند و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این امکان با استفاده از تکنولوژی UMA که روی این گوشی تعبیه شده است برای کاربران ممکن می‌شود. همچنین این فناوری به کاربران کمک می‌کند تا از سیگنال‌های مخابراتی به بهترین نحو استفاده کنند و از کیفیت صدای بالا حتی در مناطقی که از نظر سیگنال‌های مخابراتی ضعیف هستند، بهره‌مند شوند.
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
GIORGIO ARMANI هم گوشي ‌ساز شد

27-01.jpg


جرجيو آرماني، يكي از طراحان بزرگ و معروف ايتاليا، قرار است با مشاركت سامسونگ يك تلويزيون، يك تلفن‌همراه و دستگاه‌هاي الكترونيكي ديگري را طراحي كند.

فرانس پرس در همين زمينه گزارش داده كه تلفن‌همراه لوكس جرجيو آرماني، سامسونگ روز گذشته در جريان نمايشگاه مد در شهر ميلان ايتاليا معرفي شده و براي بهار و تابستان 2008 به نمايش گذاشته خواهد شد. تلويزيون LCD آرماني- سامسونگ نيز قرار است ژانويه 2008 معرفي شود.
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
تعيين جايزه براي اولين تماس تلفن‌همراه از كره ماه!

27-02.jpg


پس از تعيين يك جايزه 30‌ميليون دلاري از سوي گوگل براي ساخت فضاپيمايي كه تا سال 2012 در ماه فرود آيد، يك شركت آمريكايي فروشنده تلفن‌همراه براي اولين تماس تلفني كه از ماه برقرار شود جايزه تعيين كرد.

به گزارش ايسنا، براي كسب جايزه 10هزار دلاري شركت YouNeverCall يك تماس تلفن‌همراه توسط يك دستگاه يا شخص حاضر در سطح ماه بايد با مركز اين شركت در لس‌آنجلس برقرار شود.
اين شركت همچنين جايزه‌ پايين‌تري به مبلغ 500‌دلار را براي اولين پيام كوتاه كه از ماه به زمين و به يكي از تلفن‌هاي اين شركت ارسال شود، تعيين كرده است.
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
آشفته بازار همراه خارجي

27-04.jpg




پستتاريخ: 27 Sep 2007 10:43 am عنوان: آشفته بازار همراه خارجي پاسخگويي به اين تاپيک بهمراه نقل قول تصحيح يا پاک کردن اين تاپيک اين تاپيک حذف شود مشاهده IP Address اين كاربر


باز هم امروز نوبت به تحليل اوضاع بازار گوشي رسيد. براساس شنيده‌هاي در گوشي از كسبه محترم خيابان جمهوري، گفته مي‌شود كه اين بار قحطي گريبان W800 سوني‌اريكسون را گرفته است.

هر چند كه شنيده مي‌شود W800 با گارانتي‌هاي متفرقه در بازار كمياب شده است، اما برخي از فروشندگان معتقدند كه اين مدل كمياب نشده فقط طرفدارانش افزايش پيدا كرده در نتيجه به نظر مي‌رسد كه كمياب شده است. با توجه به صحبت‌هاي فوق پيدا كنيد، پرتقال‌فروش را. W800 هم‌اكنون اگر گير بيايد قيمتش نبايد بيشتر از 215هزار باشد، البته به تومان، در نتيجه مواظب باشيد كه كلاه بر سر مبارك نگذارند.
يك جعلي ديگر
اخيرا كپي ديگري از گوشي‌‌هاي نوكيا در بازار مشاهده شده است. البته هنوز خبرچين‌هاي علاءالدين حضور اين گوشي در بازار ايران را تاييد نكرده‌اند، اما حضور N77 نوكلا در كشورهاي حوزه جنوب‌شرقي آسيا محرز شده است. دوربين اين گوشي تقلبي كمتر از 3/1 مگاپيكسل است و اين در حالي است كه مدل اصلي آن 2 مگاپيكسل وضوح دوربين دارد. گفته مي‌شود كه مو لا درز اين كپي ارتباطي نمي‌رود و جاعلان زحمتكش كه احتمالا چيني هم هستند، بسيار دقيق و حرفه‌اي اين شاهكار ديجيتالي را خلق كرده‌اند البته از نوع تغيير ژنتيك‌يافته‌اش.
HTC و يك مدل جديد
و آخر هم اينكه گفته مي‌شود به تازگي جديدترين مدل تلفن‌همراه جيبي موسوم به TYTNII كه جزو محصولات HTC بوده و به امكانات منحصر به فردي تجهيز شده است در خيابان جمهوري تهران رويت شده است. سيستم موقعيت‌ياب جهاني، صفحه نمايش لمسي، دوربين عكاسي و فيلمبرداري 3 مگاپيكسلي، حافظه داخلي 128 مگابايتي، بلوتوث و به‌كارگيري آخرين نسخه ويندوز موبايل از امكانات اين گوشي 820هزار توماني است.
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
گوشي‌هاي تقلبي نوكيا

گوشي‌هاي تقلبي نوكيا

گزارشات رسيده حاكي از آن است كه يك مرد تايواني، سه گوشي تقلبي شركت نوكيا را از فروشگاهي در چين به قيمت 900 دلار خريد. اين شخص در اين ادعا اعلام كرده‌ است كه پس از مشاهده ارزان‌تر بودن اين گوشي‌ها نسبت به بازار تايوان، اقدام به خريد سه گوشي نوكياي مدل N73 كرده است و پس از بازگشت به تايوان متوجه شد كه اين گوشي‌ها غيرقابل استفاده هستند. اين شخص پس از باز كردن جعبه گوشي، با چند صفحه پلاستيكي روبرو شد كه به صورت كاملا طبيعي رنگ‌آميزي و به شكل گوشي N73 نوكيا طراحي شده بودند.
به گزارش شبكه خبري Ettv، خطر فروش گوشي‌هاي تقلبي در فروشگاه‌هاي معتبر كم است. اين در حالي است كه بسياري از فروشگاه‌هاي كوچك تلفن‌همراه اقدام به فروش گوشي‌هاي تقلبي و يا گوشي‌هاي توليد شده در شركت‌هاي متفرقه با مارك شركت‌هاي اصلي مي‌كنند. گفتني است پيش از اين نيز در كشور هند، چند گوشي غيرمجاز و تقلبي از شركت نوكيا پيدا شده بود كه با همكاري پليس اين كشور جمع‌آوري شد
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
آخرين رتبه‌بندي پرفروش‌ترين گوشي‌هاي جهان

با گرم شدن بازار فناوري‌هاي بي‌سيم در فروشگاه زنجيره‌اي Telia سوئد، كامپيوترهاي شخصي و دستگاه‌هاي ديجيتالي مجهز به ورودي USB موفق شدند نام خود را در ليست 10 دستگاه بي‌سيم برتر ماه ژوئن جاي دهند. طي اين ماه دو شركت بزرگ نوكيا و سوني‌اريكسون موفق شدند بيش از ديگر مراكز توليدكننده تلفن‌هاي همراه محصولات خود را به‌فروش برسانند.
اين دو شركت توانستند با افزايش رضايت مشتريان خود، رده‌هاي نخست اين جدول را به خود اختصاص دهند.
اين مركز تجاري ليست 10دستگاه ديجيتالي پرفروش از اجناس فروخته شده در ماه ژوئن را منتشر كرده است كه در آن شركت سوني‌اريكسون توانسته با عرضه يك گوشي مخصوص پخش موسيقي و سه گوشي مجهز به فناوري نسل سوم تلفن‌همراه، بخش بيشتري از بازار را در دست بگيرد.
علاوه بر اين، شركت سامسونگ كه در دوره قبل از ليست خارج شده بود، با يكي از گوشي‌هاي خود توانست بار ديگر وارد اين ليست شود.


به طور كلي، از 8 تلفن‌همراهي كه در اين مجموعه موجود است، 7 گوشي مجهز به دوربين است و تنها 5 گوشي قابليت اتصال به اينترنت و استفاده از سرويس‌هايي نظير e-mail و ... را دارند.
ليست اجناسي كه توسط فروشگاه زنجيره‌اي Telia منتشر شده به شرح زير است:
1.PC card (به تازگي وارد ليست شده)
2. USB modem (به تازگي وارد ليست شده)
3. سوني اريكسون K810i (رتبه قلبي: 3)
4. نوكيا 1110i (رتبه قبلي: 1)
5. سوني اريكسون W880i (رتبه فبلي: 4)
6. نوكيا N95 (رتبه قبلي: 2)
7. نوكيا 5140i (رتبه قبلي: 5)
8. سامسونگ X510 (به تازگي وارد ليست شده)
9. سوني اريكسون W610i (به تازگي وارد ليست شده)
10. سوني اريكسون Z710i (رتبه قبليl
لازم به ذگر است، اخيرا گزارش فروش PC card و USB modem نيز در كنار گوشي‌هاي تلفن‌همراه در ليست‌هاي جهاني معمول شده است و مركز تجاري Telia نيز در گزارش خود از اين طرح استفاده كرده است.
ليست فوق بر اساس آمارهايي از 75 واحد فروش وابسته به اين مركز به دست آمده است. مركز Telia بزرگترين فروشگاه زنجيره‌اي و مركز فروش ابزارهاي ارتباطي در كشور سوئد محسوب مي‌شود
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
اتحادیه اروپا اطلاعات تلفن همراه را ذخیره و کنترل می کند

اتحادیه اروپا قانون جدیدی وضع کرده که بر اساس اطلاعات تلفن همراه و ثابت کاربران حدود یک سال ذخیره می شود و در دسترس آژانس های دولتی مثل پلیس قرار می گیرد.
به گزارش گروه ترجمه "موبنا"به نقل از سایتit pro ، بر اساس این قانون،مکان ، موقعیت و جزییات تماس ومتن هایی که باید مورد بررسی قرار گیرد برای یک سال نگهداری وذخیره می شود و در دسترس صدها آژانس حکومتی قرار می گیرد.
در ابتدای سال 2006 گروه تحقیقاتی گارتنر پیش بینی کرد که اتحادیه اروپا باید رایانه هایی با ظرفیت حافظه 50 هزار ترابایت داشته باشد تا بتواند چنین ذخایری را جمع آوری کند.
تونی مک نالتی (Tony McNulty) ، وزیر امنیت و ضد تروریست در مصاحبه با BBC می گوید: اطلاعاتی شامل نام دارنده تلفن، گیرنده و دریافت کننده تماس و موقعیت اطلاعات و داده باید جمع آوری شود و بیش از 650 آژانس دولتی و حکومتی در سطوح مختلف به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.
و نیروهای پلیس و امنیتی باید در جریان این اطلاعات قرار گیرندو این اطلاعات فقط شامل مشترکان و کسانی که تماس می گیرند، نمی شود بلکه دریافت کننده تماس و موقعیت و مکان اطلاعات و جایی را که ارتباط برقرار می شود، نیز در بر می گیرد
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
نوکیا نسخه جدید ایمیل بازرگانی را ارایه داد

نوکیا غول تلفن همراه، نسخه جدید ایمیل بازرگانی را برای کسانی که از سرور تغییر یافته مایکروسافت استفاده می کنند، ارایه داد.
به گزارش گروه ترجمه "موبنا" به نقل از سایت PC World ، این نسخه تغییر یافته در دسترس همگان خواهدبود و قابلیت های جدیدی را مانند بررسی جلسات و فهرستی از اطلاعات در تلفن همراه کاربران ارایه می دهد.
این ایمیل تغییر یافته از پروتکل Microsoft Exchange ActiveSync که نوکیا در سال 2005 امضا کرد،استفاده می کند.
این نرم افزار ایمیل جدید در گوشی های سری E نوکیا از جمله در E50،E60،E61،E61i،E65،E70 وE90 همچنین برای تعدادی از گوشی های سری N از جمله N73, N76, N80، N95 نیز در نظر گرفته شده است.
برای کسانی که ازگوشی های سری E نوکیا استفاده می کنند می توانند به صورت رایگان از سرویس دانلود استفاده کنند.
نسخه های جدید نوکیا می توانند با سرور تغییر یافته 2003 و 2007 و نیز سرور بازرگانی کوچک ویندوز مایکروسافت2003 کار کنند. با دسترسی به سرور تغییر یافته مایکروسافت می توان جعبه پیام ها ، تقویم ، تماس ها را در سری E نوکیا مدیریت کرد.
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
'اچ تی سی' مدل های جدید تلفن همراه را به بازار معرفی کرد

htc_2_86710_text_more.jpg


شرکت "اچ تی سی" HTC مدل های جدید گوشی های تلفن همراه را که هریک دارای ویژگی های گوناگون از جمله قابلیت اتصال به "لپ تاپ" ، بهره مندی از صفحه کلید کامل و نازک مدل QWERTY و فشردگی درحجم باوجود خصوصیات متعدد می باشند ، به بازار معرفی کرد.
به گزارش سایت اینترنتی news.techwhack ، این گوشی های جدید شامل HTC Touch Dual ، HTC Shift ، HTC S730 و HTC P6500 اعلام شد.
گوشی مدل HTC Shift که یک لپ تاپ فشرده است ، دارای سیستم HSDPA ، ویندوز ویستا و یک صفحه کلید کشویی خودکار QWERTY می باشد.
این گوشی با وزن 800 گرم دارای صفحه نمایش کشویی 7 اینچی و فن آوری SnapVUE به منظور دسترسی سریع به نامه های الکترونیک است.
گوشی مدل HTC S730 که نمونه ارتقا یافته مدل HTC S710 با خصوصیات جدید است، دارای سیستم های متعدد از جمله HSDPA و پروسسور 400 مگاهرتسی برای کار باسرعت بالا می باشد.
این گوشی هوشمند دارای صفحه کلید کشویی مدل QWERTY است.
گوشی مدل HTC P6500 که برای ارایه به بازارهای مهم وپیشرو طراحی شده است، دارای یک صفحه نمایش 5/3 اینچی ، دوربین 3مگاپیکسلی ، برخوردار از سیستم HSDPA ، سیستم GPS و قابلیت اسکن اثر انگشت و بارکد می باشد.
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
مراحل پیگیری گوشی های سرقتی،گذر از هفت خوان بی حاصل

در خیابان، با تلفن همراهتان صحبت می کنید و آرام آرام در حال قدم زدن هستید. صحبت از حال و احوال به بحث های اجتماعی و اقتصادی روز می کشد. شما هم که خودتان را در این عرصه ها حسابی صاحب نظر می دانید، شروع می کنید به سخنرانی کردن با صدای بلند و بی توجه به نگاه متعجب عابران بحث را ادامه می دهید و گاهی هم که هیجان زده می شوید، صدای تان را بلندتر می کنید و با تمام قوا سعی می کنید حرف خودتان را به کرسی بنشانید.
در حالیکه جوگیر شده اید و مکالمه هم تا حدودی طولانی تر از حد معمول شده، دستتان احساس خستگی می کند و برای رفع خستگی، گوشی را به دست دیگرتان می دهید. اما ناغافل از اینکه چند دقیقه ای است که ردتان را می زنند، میان زمین و هوا، هنوز گوشی گران قیمت شما به دست دیگرتان نرسیده، آن را در دست موتور سواری می بینید که به سرعت از شما دور می شود و فریاد شما هم در هیاهوی شهر گم می شود.
حتما شما هم با چنین مسئله ای برخورد کرده اید. یا لااقل بین اطرافیان خود کسی را می شناسید که به این شیوه گوشی موبایلش را سرقت کرده باشند.
اصولا اولین راه حلی که در این مواقع به ذهن مالباخته می رسد این است که چند متری به دنبال موتور سوار می دود و فریاد می کشد، اما وقتی می بیند کاری از پیش نمی رود، تنها راه حلی که برایش باقی می ماند مراجعه به یکی از دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه برای قطع سیم کارت است.
البته اگر شانس بیاورید و در یک روز تعطیل و یا بعد از ساعت اداری موبایل شما به سرقت نرفته باشد.
به هر کدام از دفاتر خدمات مشترکین که مراجعه کنید تنها در عرض چند دقیقه مشکل تان حل می شود و از این به بعد باید به فکر تهیه یک گوشی دیگر باشید.
البته اگر خودتان بخواهید، می توانید برای پیدا شدن گوشی به سرقت رفته تان پیگیری کنید، ولی افراد با تجربه در این مواقع ترجیح می دهند، بی خیال گوشی از دست رفته شوند. به هر حال اگر می خواهید گوشی گم شده تان را پیدا کنید گام به گام با ما همراه شوید.
گام اول
قبل از هر چیزی به یکی از دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه مراجعه کنید و درخواست کنید سیم کارت تان را قطع کنند( بسوزانتد) تا از هر گونه سوء استفاده از آن جلوگیری کرده باشید. در ضمن سعی کنید،که گوشی تان را در روزها و ساعت های کاری و اداری سرقت کنند!
اصولا سارق یا سارقین، تا قبل از اینکه شما موفق به سوزاندن سیم کارت تان شوید، در حد توان با اقوام و دوستان شان در داخل و خارج شهر و کشور، تماس می گیرند، پس عجله کردن یک اصل است، در غیر این صورت با ارقام کلان در قبض پایان دوره مواجه می شوید که به نظر نمی رسد چندان خوشایند باشد.
گام دوم
به نزدیک ترین کلانتری و دادسرای منطقه تان مراجعه کنید و سرقت را اعلام کنید، قطعا از شما می خواهند شکایت نامه ای تنظیم کنید و تحویل بدهید. تنظیم شکایت نامه به این دلیل ضروری است که باعث می شود،پرونده شما به جریان بیفتد و قابل پیگیری شود.
تعداد شکایت های روی یک موضوع هر قدر بیشتر شود، پرونده زودتر به جریان پیگیری می افتد. پس برای مراجعه به کلانتری هم وقت را از دست ندهید و فورا شکایت نامه را تنظیم کنید، تا به گام سوم نزدیک تر شوید. اساسی ترین مشکل در این مواقع؛ اطلاع ندادن سریع به مخابرات است. همین طور به یاد نداشتن شماره سریال گوشی، در دست نداشتن برگه گارانتی و فاکتور خرید و عوض کردن شماره سریال گوشی است. تمام این موارد مانع پیگیری شما می شود و به سارق این امکان را می دهد تا حداکثر استفاده را از سیم کارت شما بکند.
گام سوم
بعد از سوزاندن سیم کارت، باید به یکی از مراکز مخابراتی مراجعه کنید و شماره سریال گوشی تان را به متصدی مربوطه بدهید. مخابرات بعد از اعلام سرقت، شماره سریال گوشی شما را در لیست سیاه خود یادداشت می کند.
البته حواستان باشد که قبل از مراجعه به مرکز مخابراتی سری به خانه بزنید و جعبه گوشی، گارانتی و یا فاکتور خرید را هم با خود بیاورید. سپس به مخابرات بروید و با مدارکی که در دست دارید، شماره سریال گوشی تان را در اختیار مرکز قرار بدهید.
بعد از این که شماره سریال وارد لیست سیاه شد، با برقراری اولین تماس به وسیله گوشی شما، شماره سریال در شبکه شناسایی شده و امکان رد یابی سارق فراهم می شود.
البته این را هم در نظر داشته باشید که خیلی از سارقان حرفه ای ابتدا تا مدتی کاری با گوشی شما ندارند چون مخابرات زمان محدودی پیگیر است و بعد از گذشت چند ماه سارق با خیال آسوده گوشی را به فروش می رساند. بعضی از سارقان هم توسط نرم افزارهای موجود در بازار، می توانند به راحتی شماره سریال همه گوشی ها را تغییر بدهند.در این صورت مطمئن باشید دست تان به جایی نمی رسد.
با تجربه ها
"ارمغان جوادنیا" که حدود دو سال قبل گوشی اش به سرقت رفته در مورد طی کردن این مراحل می گوید: "همان موقع با چشم گریان به دفتر خدمات مشترکین رفتم و سیم کارتم را قطع کردم. بعد از آن هم به کلانتری سر زدم ولی یکی از مسئولین کلانتری تا فهمید که گوشی من چندان هم قیمتی نبوده، توصیه کرد بی خیال شوم و به خاطر یک گوشی که 10 – 15 هزار تومان بیشتر نمی ارزد،خودم را به دردسر نیندازم. من هم به این توصیه عاقلانه گوش دادم و یک هفته بعد گوشی جدیدی خریدم."
این هم نوع جدیدی از توصیه های انتظامی است که از دوندگی و گرفتاری بی مورد جلوگیری می کند. البته اگر به خاطر یک گوشی نه چندان قیمتی به شدت پیگیر ماجرا شوید، حتما خودتان در موارد بعدی همین توصیه را به سایر مالباختگان خواهید کرد.
"مرتضی جوان بخت " هم که یک سال پیش گوشی اش به سرقت رفته، در مورد پیدا شدن گوشی اش می گوید: "تمام کارهایی را که باید انجام می دادم، انجام دادم. کلی هم دوندگی کردم و به طور کامل پیگیر بودم. اما هیچ خبری نشد. گوشی من هنوز که هنوز است، پیدا نشده است. وقتی هم پیگیر می شوم، جواب می دهند که به احتمال زیاد شماره سریال گوشی را تغییر داده اند، که اگر این اتفاق افتاده باشد، به هیچ عنوان نمی شود پیدایش کرد." یعنی؛ گوشی بی گوشی.
گام آخر
هر چند که تنها سه گام پیش روی شماست تا گوشی سرقت شده شما پیگیری شود، اما ظاهرا برای برداشتن همین سه گام هم باید کفشی آهنی به پا کنید. از اینجا به بعد خودتان هستید و خودتان. گام آخر را باید تنها بردارید. می توانید مراحل پیش روتان را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آیا به دنبال گوشی تان بروید و یا نروید. البته اگر نیم نگاهی به توصیه های باتجربه ها هم داشته باشید به نفع خودتان است و در چنین مواردی شاید بتوان با یک گفتمان منطقی با سارق محترم مذاکره کرد و گوشی بدون سیم کارت را تحویل ایشان داد. دست کم از دردسر سیم کارت سوزاندن خلاص می شوید
 

hamedp30central

کاربر سایت
Mar 13, 2007
138
نام
HAM3D
مردان کمتر از زنان از دوربین تلفن همراه استفاده می کنند

نتایج یک تحقیق جدید در زمینه دوربین تلفن همراه که توسط شرکت MIPC در ژاپن صورت گرفته نشان می دهد که زنان بیشترین کاربران دوربین تلفن همراه را تشکیل می دهند.
در این تحقیقات آمده است، چاپ عکس در میان زنان شاغل ، مادربزرگ ها و سنین بالای 50سال زیادتر رواج دارد.
گزارش گروه ترجمه "موبنا" به نقل از سایت "سلولار نیوز"، 40 درصد کاربران عکس هایی را که توسط دوربین تلفن همراه خود می گیرند چاپ می کنند.
همچنین بیش از 50 درصد افراد شرکت کننده اظهار داشتند که در هفته چند بار از دوربین تلفن همراه خود استفاده می کنند.
20 درصد دانش آموزان دختر دبیرستانی هر روز از دوربین تلفن همراه استفاده می کنند وحدود 40 درصد شرکت کنندگان نیز اظهار داشتند که علاقه مند هستند که عکس های درون گوشی خود را چاپ کنند که در این میان باز هم مادربزرگ ها و زنان خانه دار یا دارای شغل نیمه وقت بیشترین میزان این افراد را تشکیل می دادند.
42 درصد شرکت کنندگان درباره استفاده از دوربین های دیجیتالی و دوربین موبایل اظهار داشتند که در موقعیت ها و جشن های مهم از دوربین دیجیتالی و در سایر موقعیت های معمولی از دوربین تلفن همراه استفاده می کنند.
با افزایش روزافزون تولید گوشی های دارای دوربین های با کیفیت و بالاتر از 3 مگا پیکسل، کاربران اظهار داشتند که از کیفیت عکس هاس چاپ شده که توسط دوربین VGA گرفته شده ناراضی هستند.
شرکت MIPC یک کنسرسیوم دوربین تلفن همراه و چاپ عکس است که در سال 2004 تاسیس شده و اعضای آن شرکت های Canon، Epson، Hewlett-Packard، Brother Industries، Eastman Kodak، Fujifilm، Konica Minolta، Lexmark، Motorola، NEC، Olympus، و Nokia هستند.
این کنسرسیوم با هدف ارتقاء دوربین های موبایل و بالا بردن کیفیت چاپ عکس های گرفته شده توسط تلفن همراه برپا شده است.
 

unR3aL

کاربر سایت
Apr 20, 2008
861
نام
اويس
mms همراه اول کی فعال میشه؟
برای تهرانیها فعال شده ولی برای سایر شهرستانها هنوز فعال نیست. پس از تست کردن بر روی تهرانیها برای سایر شهرستانها هم فعال میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر