اخبار بازی

هفت بازی منحصر به فرد ساخت ایران در یک باندل

سال‌هاست که بازی سازان ایرانی تلاش کرده‌اند که  در زمینه‌ی ساخت بازی‌هایرایانه‌ای جذاب که با استانداردهای جهانی هماهنگ باشد بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

انجام این مهم همزمان با داستان پردازی‌ها و اسطوره‌های ایرانی بود یکی از اهداف بازی سازان ایرانی حفظ فرهنگ و تاریخ کهن ایرانی با استفاده ازداستان‌های ایرانی بوده است که از جذابیت بالایی برای داستان پردازی برخوردار بوده است.

ولی تنها سوژه‌ی ساخت بازی‌های کامپیوتری داستان‌های ایرانی نبوده است و  درزمینه‌ی بازی‌های اکشن و داستان‌های جدید نیز بازی سازان ایرانی توانستندبازی‌های کامپیوتری جذابی را ارائه دهند.

سایت سرگرمی در حمایت از روند تولید و نشر بازی‌های ایرانی اقدام به نشر یکباندل ویژه برای 7 بازی منحصر به فرد ایرانی کرده است. ویژگی این باندل تنها به بودن بازی‌های ایرانی اختصاص نمی‌یابد. در این باندل بازی ایرانی تنوع بسیار خوبی از نظر سبک و داستان بازی‌ها وجود دارد.

3 بازی برتر تاریخی  با نام و شخصیت اسطوره‌های شاهنامه 

دیدن اسطوره‌های تاریخی و داستانی ایران همیشه برای ایران دوستان جذاب بوده است با گسترش بازی‌های کامپیوتری در سال‌های اخیر ایده‌ی استفاده ازداستان‌های وزین ایران زمین در بازی‌های کامپیوتری نیز  به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است. در این باندل بازی ایرانی 3 بازی بین‌المللی ایرانی با داستانی ایرانی وجود دارند که مورد توجه مراکز بازی در جهان قرار گرفته‌اند

ولی این تنها هدیه‌ی جالب در این باندل نیست 4 بازی دیگر با محوریت ماجرایی، چالشی و استراتژیک می‌توانند تکمیل کننده‌ی فضای بازی برای شما باشند.

محصولات درون باندل سایت سرگرمی شامل 7 بازی ایرانی در شبکه استیم هستند، این باندل شامل بازی‌هایی به شرح زیر هستند:

1- بازی جنگل لرزان – Wobbly Jungle:

این بازی ساخت استودیو سورنا است و یک بازی چالش برانگیز است. روزی سینا و مینا برای بوییدن گل‌های تازه به اطراف می‌روند و ناگهانشی عجیبی را مشاهدهمی‌کنند که باعث دزدیده شدن مینا می‌شود

در این بازی پرهیجان تمام موانع و تله‌ها، در مسیر سینا برای آزاد سازی مینا، متحد شده‌اند  و چالش‌های جدی برای او ایجاد خواهند کرد، همچنان در مراحل مختلف مشاهده خواهید کرد بازیکنان دیگر چطور در آن گرفتار شده‌اند.

2- بازی سیاووش – Legends of Persia:

بازی سیاووش بر اساس داستان‌های شاهنامه‌ی فردوسی است و یک نسخه‌یبین‌المللی نیز از آن منتشر شده است. این بازی مهیج مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و یک بازی پرطرفدار در بین دوستداران فرهنگ ایرانی است

3- بازی جاده های نبرد – Rush for glory:

بازی جاده‌های نبرد یک بازی به سبک استراتژیک و تاور است که شامل مراحل متنوع و زیبا بوده و می‌تواند با ارائه مأموریت های چالشی و مهیج شما را سرگرم کند

4- بازی شوفر – Shofer race driver:

بالطبع برای تکمیل این باندل هیجان انگیز نیازمند بازی‌های ریسینگ هم هستیم. بازی شوفر یک بازی هیجان انگیز در سبک ریسینگ است، در این بازی شما امکانات متعددی از قبیل سفارشی کردن ماشین‌ها و مأموریت های مختلف خواهید داشت.

5- گرشاسپ: گرز ثریت – Garshasp Monster slayer:

این بازی اکشن ایرانی توسط شرکت  که فن افزار شریف ساخته و منتشر گردیده است. داستان این بازی بر اساس اسطوره‌های کهن ایرانی طراحی شده است و بر روی کامپیوترهای شخصی قابل اجرا است

در داستان این بازی خواهیم دید که سال‌ها از نخستین نبرد میان انسان‌ها و اهوراها در سپاه نور در برابر سپاه تاریکی می‌گذرد و هم اکنون بیشتر شهرهای خوَنیرَث در تسلط دیوان خبیث قرار گرفته است و اهوراهای جاویدان منزوی گشته‌اند و انسان‌ها در اسارت و بندگی دیوان ظالم قرار دارند…

6- گرشاسپ: معبد اژدها – Garshasp temple of dragon:

این بازی نیز  بر اساس حماسه‌ی اساطیری ایرانی ساخته شده است، روایتگر جنگ حماسی قهرمان اساطیری ایران، گرشاسپ علیه شیاطین شرور در سرزمین‌های تاریخی می‌باشد. و ادامه‌ی بازی گرشاسپ: گرز ثریت است.

7خیابان‌های خونین ( Bloody street):

بازی خیابان‌ های خونین یک بازی چالش برانگیز تیراندازی است که در هر مرحله از آن بازیکن با چند موج از دشمنان رو به رو شده و با از بین بردن آن‌ها مرحله پاک‌سازی می‌شود. در این بازی شما می‌توانید با چالش‌های هیجان انگیز زیادی مواجه شوید

با خرید این باندل بازی ایرانی شما 7 کد دریافت خواهید کرد که هر کد برای یک بازی است و شما باید آنها را در سایت استیم فعال کنید، جهت خرید این بسته به سایت سرگرمی  مراجعه کنید.

این بازی‌ها برای هموطنان خارج از کشور نیز بسیار جذاب است. چون هیچ کدام از این بازی‌ها در این نسخه‌ها زبان فارسی ندارند. باندل بازی ایرانی هم اکنون با تخفیف ویژه در اختیار شماست.

توجه:  زمان عرضه این باندل با تخفیف ویژه، محدود است. برای خرید این مجموعه بازی ایرانی می توانید از طریق این لینک اقدام به خرید کنید.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا